اخبار

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور مالی دانشگاه برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر امور مالی دانشگاه برگزار شد

 مراسم تودیع هما دولتخواه و معارفه محسن نصرتی با عنوان مدیر امور مالی دانشگاه روز یکشنبه  دهم خرداد ماه با حضور دکتر ابراهیم شکیبا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و همچنین جمعی از معاونین دانشگاه ، پرسنل امور مالی و کارکنان ستاد دانشگاه  در سالن آمفی تئاتر طالقانی برگزار شد.

هما دولتخواه در این مراسم ضمن تقدیر از حضور همکاران در مراسم از انتصاب آقای نصرتی بعنوان مدیر مالی دانشگاه ابراز مسرت کرد و وی را جوانی پرکار، فنی و متخصص امور مالی دانست و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

محسن نصرتی نیز  ضمن ابراز قدردانی از نگاه مثبت مسئولین دانشگاه به وی،حضور خانم دولتخواه را عامل عمده و مهم اجرایی شدن حسابداری تعهدی طی سالیان اخیر دانست و آنرا بعنوان مساله مهم امور مالی معرفی کرد. وی همچنین گام بعدی این واحد را مدیریت بهره وری هزینه دانست که می بایست در آینده نزدیک اجرایی شود.

 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات دلسوزانه خانم دولتخواه گفت: حوزه مالی دانشگاه با این گردش مالی بسیار  سنگین حوزه مخاطره آمیزی است و  جایگاه بسیار حساسی دارد  چرا که علاوه بر حفظ سلامت خود باید مراقب بود سیستم را نیز سالم نگهداشت. 

دکتر ابراهیم شکیبا گفت: حسابداری نقدی شرایط بسیار سختی بود که با همت ایشان و همکارانشان به حسابداری تعهدی ارتقاء پیدا کرد و خوشحالم از اینکه این حوزه بسیار مدیر پرور شده بود و ما آمادگی داشتیم که دو یا سه نفر را کاندید کنیم .

دکتر شکیبا  همچنین به بیان پیام دکتر کریم مبنی بر تشکر از زحمات خانم دولتخواه پرداخت و  ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر جدید امور مالی دانشگاه وی را فردی شایسته و لایق و  یکی از مربیان حسابداری تعهدی دانست.

10
10
10
10
10
10
10

۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید