اخبار

ریاست دانشگاه: همکاری با آموزش و پرورش راهگشای سلامت در آینده است

ریاست دانشگاه: همکاری با آموزش و پرورش راهگشای سلامت در آینده است
جلسه پایش شبکه بهداشت و درمان کنگاور برگزار شد.

ریاست دانشگاه همکاری با آموزش و پرورش را راهگشای سلامت در آینده کشور دانست و از مسئولین دانشگاهی خواست بر بهداشت مدارس تمرکز کنند.

دکتر حسین کریم که صبح روز یازدهم فروردین در جلسه پایش شبکه بهداشت و درمان کنگاور سخن می گفت ضمن بیان مطلب فوق خواستار افزایش بهره وری و نیز بهره مندی برنامه ها در دانشگاه از اصول علمی و معیارهای جهانی شد.

  وی برنامه نسخه نویسی الکترونیکی که بصورت آزمایشی در شهرستان پاوه در حال انجام است را یکی از این گونه برنامه ها دانست که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه ها و افزایش دقت می شود و مطابق با پیشرو ترین اشل های جهانی طراحی شده است و افزود: که  نسخه نویسی الکترونیک می بایست در کل استان به انجام برسد.

دکتر کریم گفت : همزمان با انجام خدمات و توسعه آن دانشگاه باید به تقویت روابط عمومی در واحدهای زیرمجموعه بپردازد تا با تشریح عملکرد دانشگاه و برنامه های آن  موجبات افزایش رضایتمندی مردم از نظام را فراهم آورد.

دکتر کریم خدمت به مردم را مهمترین مساله در دانشگاه دانست و گفت: باید برای افزایش مستمر میزان رضایت مردم برنامه ریزی شود.

وی یکی از مشکلات دانشگاه را عدم پایبندی سازمان های بیمه گر نسبت به تعهداتشان و تاخیر در پرداخت طلب های دانشگاه عنوان کرد و خواستار رسیدگی مسئولین استان به این مساله شد.

وی همچنین عملکرد شبکه بهداشت و درمان کنگاور در چند ماهه اخیر را بسیار خوب ارزیابی کرد و از حمایت های نماینده این شهرستان در مجلس و نیز اهتمام فرماندار کنگاور برای پیشبرد برنامه های بهداشت و درمان تقدیر کرد.

 

 

۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید