اخبار

معاون غذا و داروی دانشگاه :داروهای بیماران خاص با تخفیف بیش از 90 درصد عرضه می‌شود

معاون غذا و داروی دانشگاه :داروهای بیماران خاص با تخفیف بیش از 90 درصد عرضه می‌شود

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر تمام داروهای بیماران خاص تحت پوشش بیمه قرار دارد و این بیماران با پرداخت کمتر از 10 درصد قیمت‌ واقعی داروهای خود را خریداری می‌کنند.

دکتر قباد محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه بیماران خاص استان شامل بیماران پیوندی، ام اس، تالاسمی و بیماران هموفیلی کارت دارو دارند، اظهار کرد: این بیماران بوسیله این کارت می‌توانند داروهای خود را با تخفیف بیش از 90 درصد خریداری کنند.

وی تصریح کرد: کارت داروی بیماران خاص به سیستم بیمه‌ای متصل بوده و بیماران خاص با تحویل آن به داروخانه داروهای خود را با کمتر از 10 درصد قیمت واقعی خریداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمام داروهای بیماران خاص تحت پوشش بیمه قرار دارد، اظهار کرد: تنها در برخی موارد نمونه خارجی داروهای این بیماران تجویز می‌شود که این داروها تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد و یا مواردی که داروی جدیدی در بازار دارویی عرضه شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به توقف کارتهای ریاست جمهوری بیماران خاص، اظهار کرد: این کارت‌ها که در سالهای گذشته به بیماران خاص داده می‌شد کمک هزینه یک میلیون تومانی را به بیماران خاص پرداخت می‌کرد.

وی در خصوص هزینه‌های درمان و داروی بیماریهای جانبی بیماران خاص نیز اظهار کرد: چنانچه بیماران خاص مبتلا به بیماریهای دیگری ناشی از بیماری خاص خود شوند، در صورت بستری هزینه‌های بسیار اندکی را پرداخت کرده و در صورت درمان سرپایی درصورتی که نیازمند هستند می‌توانند به معاونت غذا و دارو مراجعه کرده و تخفیف خوبی در بحث هزینه‌های درمانی خود دریافت کنند.

 

 

۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید