اخبار

حمایت خیرین کرمانشاهی از 318 خانوار دارای بیمار صعب‌العلاج

حمایت خیرین کرمانشاهی از 318 خانوار دارای بیمار صعب‌العلاج

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از حمایت حامیان نیکوکار از 318 خانوار دارای بیمار خاص و صعب العلاج در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، جهانشاه پیونده با بیان اینکه این خانوارها در قالب طرح محسنین مورد حمایت حامیان نیک اندیش قرار گرفته اند، گفت: حامیان خیر در طرح محسنین به اکرام فرزندان خانوارهای نیازمند تحت حمایت غیر فوت سرپرست(غیر یتیم) با اولویت خانواده های دارای بیمار صعب العلاج می پردازند.

وی با تاکید بر اینکه 1181 خانوار محسنین در استان کرمانشاه از حمایت 1442حامی نیکوکار بهره مند می شوند، افزود: در سال 1393 قریب به شش میلیارد ریال از سوی حامیان نیکوکار به خانوارهای محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان مساعدت شده است.

به گفته پیونده حداقل سرانه کمک هر یک از حامیان خانوارهای محسنین ماهیانه بیش از 300هزار ریال است که در راستای تامین معیشت و هزینه های روزمره زندگی به این خانوارهای نیازمند می کنند.

پیونده اظهار امیدواری کرد: در سالجاری حداقل سرانه کمک حامیان به خانوارهای محسنین به 500هزار ریال افزایش یابد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه دستگیری از نیازمندان بالاخص ایتام و خانوارهای دارای بیمار موجبات خشنودی خدواند را فراهم می کند تصریح کرد: مردم خیر استان می توانند جهت حمایت از خانوارهای نیازمند محسنین به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و یا به پایگاه اینترنتی www.emdad.ir مراجعه کنند.

۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید