اخبار

انتخابات نظام پرستاری در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در روز جمعه برگزار می شود

انتخابات نظام پرستاری در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در روز جمعه برگزار می شود

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برگزاری انتخابات نظام پرستاری در استان، همزمان با سراسر کشور در روز جمعه (29 خرداد) خبر داد.

کوروش احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به کاندیدا شدن 26 نفر برای هیات مدیره نظام پرستاری استان، اظهار کرد: 17 پرستار، هفت بهیاری و دو هوشبر برای این دوره انتخابات کاندیدا شده‌اند.

وی تصریح کرد: این افراد بر اساس قانون از 21 تا پایان روز 27 خرداد ماه به مدت یک هفته فرصت تبلیغات دارند.

احمدی خاطرنشان کرد: با اتمام مهلت قانونی تبلیغات، روز جمعه (29 خرداد) همزمان با سراسر کشور انتخابات نظام پرستاری در استان برگزار می‌شود که برای این انتخابات یک صندوق ثابت و پنج صندوق سیار در نظر گرفته شده است.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: صندوق ثابت در محل معاونت درمان در ساختمان شماره دو دانشگاه علوم پزشکی واقع در بلوار شهید بهشتی مستقر است.

وی افزود: از مجموع پنج صندوق سیار یک صندوق برای بیمارستانهای خصوصی، دولتی و بیمارستانهای تامین اجتماعی و ارتش در سطح شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

احمدی افزود: همچنین از مجموع چهار صندوق دیگر یک صندوق برای شهرستانهای اسلام‌آبادغرب و دالاهو، یک صندوق برای شهرستانهای سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین، یک صندوق برای شهرستانهای پاوه، جوانرود، روانسر و اورامانات و یک صندوق دیگر نیز برای شهرستانهای سنقر، هرسین، صحنه و کنگاور در نظر گرفته شده است.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به عضویت 2127 نفر در  نظام پرستاری استان کرمانشاه اظهار کرد: افرادی حق شرکت در این انتخابات را دارند که کارت عضویت در نظام پرستاری را همراه داشته باشند.

به گفته احمدی در این انتخابات هر فرد می‌تواند شش پرستار، دو بهیار و یک هوشبر را انتخاب کند که این افراد هیات مدیره نظام پرستاری استان را تشکیل می‌دهند.

 انتخابات نظام پرستاری استان کرمانشاه از ساعت 8 صبح تا ساعت 18 بعدازظهر روز جمعه (29 خرداد) در سطح استان برگزار می‌شود.

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید