اخبار

شرکت 8800 نفر از دانشجویان و کارکنان دانشگاه در فعالیت های فرهنگی ورزشی در سه ماهه نخست سال 94

شرکت 8800 نفر از دانشجویان و کارکنان دانشگاه در فعالیت های فرهنگی ورزشی در سه ماهه نخست سال 94

در سه ماهه نخست سال جاری ، 63 برنامه فرهنگی ورزشی و مشاوره ای در حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی به اجراء درآمده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش یافت .

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه که در حاشیه جلسه شوای اداری سخن می گفت با اعلام این خبر به روابط عمومی دانشگاه گفت : این برنامه ها شامل مسابقه فرهنگی ، جشن ملی و مذهبی، اردو، برپایی نمایشگاه ، مراسم دعا و نیایش ، ایستگاه صلواتی و پخش فیلم بود که بیشتر آنها توسط دانشجویان فعال عضو کانون های دانشجویی و با همکاری امور فرهنگی دانشگاه برگزار شده است.

دکتر رضا علی بخشی با تشریح اهمیت ترویج آموزه های دینی در بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه به چاپ نشریه قرآنی برگزاری 5 مسابقه کتابخوانی و نمایشگاه ، چاپ کتابچه با موضوع عفاف و حجاب ، توزیع بسته های فرهنگی و برگزاری کارگاههای آموزشی را از برنامه های مرکز قرآن و عترت در دانشگاه دانست.

وی  در خصوص پوشش خدمات مشاوره ای و سلامت روان دانشجویاننیز گفت :اداره مشاوره دانشجویی در سه ماهه نخست امسال با برپایی 407 جلسه مشاوره و 13 کارگاه آموزش و نشست های دانشجویی در مجموع به 869 دانشجو ارائه خدمت نموده است .

دبیر شورای فرهنگی دانشگاه همچنین از برگزاری 22 برنامه ورزشی با شرکت 880 نفر از دانشجویان و کارکنان در قالب ورزش های همگانی و مسابقات تدارکی در سه ماهه اول سال خبر داد.

در بخش خدمات رفاهی به دانشجویان ، مبلغ ششصد و چهل میلیون ریال تسهیلات در قالب وام مسکن ،وام ضروری و کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده و 91217 پرس غذا در وعده های صبحانه نهار و شام  پخت و در بین دانشجویان توزیع شده است.

دکتر علی بخشی همچنین از یکپارچه سازی سیستم اتوماسیون تغذیه در تمامی مراکز سلف سرویس دانشجویی در این مدت خبر داد .


نشست مشاوره 28-----2---بوستان کانون3-6 

طالقانی 3 

۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۴:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید