اخبار

ماهانه حدود ده هزار بیمار در آزمایشگاه مرکزی پذیرش می شوند

ماهانه حدود ده هزار بیمار در آزمایشگاه مرکزی پذیرش می شوند

ماهانه حدود ده هزار بیمار در آزمایشگاه مرکزی (رفرانس) کرمانشاه پذیرش شده و بیش از 98 هزار آزمایش در این مرکز انجام می شود که این تعداد 22% افزایش مراجعان را نشان می دهد . 

سرپرست آزمایشگاه مرکزی با اعلام این مطلب گفت: بیشترین حجم مراجعان به این مرکز در سال گذشته در شهریور با تعداد 115 هزار نفر و کمترین میزان در فروردین ماه بوده است.

مسعود گودرزی یکی از اقدامات صورت گرفته جهت رضایتمندی ارباب رجوع را افزایش ساعت پذیرش عنوان کرد و گفت: هم اکنون درب آزمایشگاه از ساعت 5 صبح بر روی بیماران باز شده پس از انجام نوبت دهی از ساعت 6 صبح پذیرش آغاز و تا ساعت 11/30 ادامه دارد.

وی به افزایش30% تعداد باجه های پذیرش ، بهسازی شبکه کامپیوتری ، ارتقاء سیستم ها ، حفاظت از اطلاعات بیماران ، افزایش تعداد نیروهای بخش های نمونه گیری و پذیرش و نصب سیستم  صندوق مرکزی،استاندارد سازی و ارتقاء در بخش های انفورماتیک ، تأسیسات و نمونه گیری و بخش های فنی اشاره کرد و گفت: در بخش هماتولوژی خرید دو دستگاه سل کانتر ، خرید یک دستگاه اتو آنالایزر در بخش بیوشیمی خون ، خرید دو دستگاه الایزاپروسسور اتوماتیک در بخش ایمنولوژی ، خرید یک دستگاه گاما کانتر در بخش هورمون شناسی را از جمله اقدامات انجام شده در این مرکز است.

گودرزی خرید تجهیزات مورد نیاز تمام بخش های فضای جدیددر حال ساخت ، برنامه ریزی برای کسب لوح کیفیت از آزمایشگاه مرجع سلامت ، ارتقاء سطح علمی آزمایشگاه ، جذب نیروهای فنی و تخصصی و برنامه ریزی برای راه اندازی تست های تخصصی و فوق تخصصی جدید و بخش های بالینی و ژنتیک را از جمله اهداف پیش روی مرکز عنوان نمود.

۱ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید