اخبار

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری:مسئله قطبیت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را پیگیری خواهیم کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری:مسئله قطبیت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را پیگیری خواهیم کرد

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری:در بازدید از بیمارستان فارابی ، ضمن شرکت در جلسه هیئت مدیره این بیمارستان از نزدیک در جریان روند بازسازی و بهسازی این بیمارستان قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل  استانداری، وی با اشاره به اهمیت و دشواری  کار روان پزشکان و پرسنل این بیمارستان اظهار داشت: جنبه معنوی کار در اینگونه مراکز درمانی بیشتر از جنبه مادی آن است و خدمات رسانی به افرادی که از مشکلات روانی رنج می برند علاقه و انگیزه خاصی می خواهد که ممکن است در وجود هر کسی نباشد و از این رو کارها و فعالیت هایی که در این مرکز درمانی صورت می گیرد قابل تقدیر و پر اجر است.

دکتر حاتمی از تحولات و تغییرات در این مرکز اظهار رضایت کرد و افزود:در حوزه آموزش و پژوهش و نیز درمان  و امکانات درمانی کارهای خوبی انجام شده و ادامه کار باید به گونه ای باشد که در حوزه نرم افزاری و تامین نیروی باکیفیت نیز شاهد تغییرات مثبتی باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری توجه دولت به مقوله سلامت را جدی و ملموس ذکر و تصریح کرد:مقوله بهداشت و سلامت از کارهای پایه ای در هر کشوری است  اما انباشتگی مطالبات حوزه بهداشت در چند سال گذشته باعث شده بود که تحول خاصی را در این عرصه  شاهد نباشیم که با روی کار آمدن  دولت تدبیر و امید و توجه ویژه ای که به این حوزه نشان داد شاهد دستاوردهای زیاد و رضایت بخشی در بخش بهداشت و سلامت هستیم.

وی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را مرکزی موفق و دارای امکانات مجهز در غرب کشور ذکر کرد و گفت:مسئله قطبیت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را در سفر ریاست محترم جمهور به استان کرمانشاه پیگیری خواهیم کرد که تحقق این امر، دستاوردهای زیادی را برای استان به همراه خواهد داشت.

دکتر حاتمی لازمه مدیریت امروز را جسارت همراه با کار کارشناسی شده دانست و اظهار داشت:اگر دنبال پیشرفت و رسیدن به استانداردهای لازم در مقوله توسعه و تحول هستیم باید مسئله ترس را از مدیریت حذف کنیم و جسارت انجام کارهای بزرگ را در خود داشته باشیم و سرعت و دقت را در کنار این جسارت به کار بگیریم زیرا در بسیاری از شاخص ها عقب هستیم که با حرکت تدریجی و آرام ممکن است نتوانیم مشکلاتمان را حل نماییم.

معاون استاندار در پایان افزود: انتظار داریم که این مرکز بعنوان مجهزترین مرکز غرب کشور شناخته شود و برای تحقق این مسئله ، استانداری نیز حمایت های لازم را خواهد داشت.

۷ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید