اخبار

فرماندار کرمانشاه: مرکز بهداشت برنامه های تاثیرگذاری برای توسعه کرمانشاه اجرا کرده است

فرماندار کرمانشاه: مرکز بهداشت برنامه های تاثیرگذاری برای توسعه کرمانشاه اجرا کرده است
مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز بهداشت شهرستان برگزار شد

مراسم تکریم دکتر سیروس نصیری و معارفه دکتر  امید بحیرایی بعنوان رئیس مرکز بهداشت با حضور مسئولین دانشگاه، فرماندار و رئیس شورای شهر کرمانشاه هفتم تیرماه در سالن مراسمات مرکز بهداشت  برگزار شد.

فرماندار کرمانشاه در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات دکتر نصیری وی را مدیری توانمند و اخلاق مدار دانست که  اقدامات مفیدی را برای توسعه مرکز بهداشت انجام داده است. 

فضل اله رنجبر ضمن تقدیر از فعالیت های تاثیرگذار مرکز بهداشت برای توسعه کرمانشاه دکتر بحیرایی را یکی دیگر از مدیران خوش فکر دانشگاه دانست که خدمات  و عملکرد ارزنده ای را برای توسعه بهداشت و درمان در کارنامه خود دارد.

دکتر سیروس نصیری نیز در این مراسم ضمن بیان عملکرد خود در  زمان تصدی مسئولیت مرکز بهداشت به چالش های پیش رو در بحث بهداشت و درمان در شهرستان کرمانشاه پرداخت و برای دکتر بحیرایی آرزوی توفیق کرد.

دکتر امید بحیراییرییس جدید مرکز بهداشت  نیز به بیان برنامه های خود در این مرکز پرداخت و از خدمات ارزنده دکتر نصیری تقدیر کرد.

در پایان مراسم هدایایی به رسم یادبود از طرف ریاست دانشگاه و پرسنل مرکز بهداشت به دکتر نصیری اهدا شد.

گفتنی است دکتر سیروس نصیری که پیشتر ریاست مرکز بهداشت کرمانشاه را بر عهده داشت هم اینک بعنوان مدیر برنامه رییس دانشگاه فعالیت می نماید.


2                              2

۷ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید