اخبار

امسال مرکز بهداشتی درمانی بانه وره راه اندازی می شود

امسال مرکز بهداشتی درمانی بانه وره راه اندازی می شود

امسال مرکز بهداشتی درمانی بانه وره  در بخش باینگان شهرستان پاوه راه اندازی می شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه با اعلام این مطلب گفت:این درمانگاه با زیربنای 800متر مربع علاوه بر فعالیت های بهداشتی و درمانی معمول خدمات دندانپزشکی و  زایشگاه را در اختیار مردم منطقه خواهد گذاشت .

دکتر جهانبخش ولدبیگی با اعلام انجام تشریفات مناقصه ساخت این مرکز بهداشتی درمانی افزود: پیمانکار این پروژه بزودی معرفی می شود و قرار است عملیات ساخت و راه اندازی آن در سال 1394 پایان یابد تا بتوانیم خدمت رسانی به مردم در این منطقه پرجمعیت را به نحو مطلوبتری ساماندهی کنیم.

وی با اعلام راه اندازی کلینیک بیمارستان قدس پاوه از وجود متخصصین ENT ،قلب ، زنان ،جراحی، داخلی ، اطفال و بیهوشی در آن خبر داد و اعلام کرد که این کلینیک همه روزه آماده پذیرش مراجعان می باشد.

دکتر ولدبیگی همچنین از نصب و راه اندازی دستگاه زباله سوز در بیمارستان پاوه خبر داد و افزود اکنون زباله های بیمارستانی در شهرستان پاوه با بالاترین استانداردها ضدعفونی می شوند و پس از آن در اختیار شبکه جمع آوری زباله شهرستان قرار می گیرد.

 

۸ تیر ۱۳۹۴ ۱۵:۱۳

نظرات بینندگان

اکرام محمودی نیا
۱۳۹۴/۰۴/۱۴
5
0
0

من از طرف مردم بانه وره از جناب آقای دکتر جهانبخش ولدبیگی و تمام مسئولان زحمت کش حوزه پزشکی کمال تشکر و قدر دانی را دارم


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید