اخبار

مرکز جامع سرطان با 230 تخت در کرمانشاه راه اندازی می شود

مرکز جامع سرطان با 230 تخت در کرمانشاه راه اندازی می شود

مرکز جامع سرطان با 230 تخت در بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه راه اندازی می شود.

رییس گروه مدیریت مرکز آموزشی درمانی امام خمینی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز روز افزون منطقه به تخت های ویژه سرطان،قرار است امسال این مرکز  در مجموعه بیمارستان امام خمینی(ره) کلنگ زنی شود و در 3 تا 5 سال آینده به بهره برداری می رسد.

حمیدرضا ناصری با اشاره به نیاز فعلی استان به 134 تخت سرطان از وجود 116تخت ویژه سرطان در کرمانشاه ( 45 تخت در بیمارستان طالقانی، 45 تخت در بیمارستان امام رضا(ع) و 26 تخت در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی )  خبر داد  و افزود با توجه به افزایش بیماران سرطانی دانشگاه مصمم به ساخت مرکز جامع سرطانی با 230 تخت شده است و برنامه ریزی برای آغاز عملیات ساخت آن از سوی مسئولین دانشگاه انجام شده است .

وی همچنین با اشاره به اخذ گواهی نامه درجه یک مثبت توسط بیمارستان امام خمینی در سال 93 از اجرای متد حاکمیت بالینی که به ارزیابی بیمارستان ها بر اساس شاخص های کیفی می پردازد در این مرکز خبر داد  و افزود سیستم HIS بیمارستان تعویض شده و فرایند تحویل دارو و تجهیزات نیز در مرکز اصلاح و متمرکز شده است.

ساخت بخش های روانپزشکی، مسمومیت ، توسعه بخش اورژانس، آزمایشگاه و اتاق عمل نیز از پروژه های در حال ساخت در بیمارستان امام خمینی (ره) هستند که رییس گروه مدیریت این بیمارستان به ذکر آنها پرداخت.

۹ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۱۵

نظرات بینندگان

هیات علمی
۱۳۹۴/۰۴/۱۰
0
0
0

جناب محمدی با درود بهتر است بیشتر آنچه که انجام میشود اطلاع رسانی گردد. نه آنچه که در آینده محقق میگردد و فعلا در حد یک وعده است (تعداد اینگونه وعده ها در وبسایت خیلی بالا رفته)


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید