اخبار

پلمپ یک درمانگاه غیر مجاز طب سنتی در سنقر

پلمپ یک درمانگاه غیر مجاز طب سنتی در سنقر

یک درمانگاه غیر مجاز طب سنتی در شهرستان سنقر کشف و با دستور مراجع قضایی پلمپ شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رییس واحد بازرسی ویژه و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور ضمن اعلام مطلب فوق افزود: این مرکز دارای اتاق هایی جدا برای انجام ویزیت، داروخانه سنتی، داروخانه داروهای ترکیبی،حجامت، زالودرمانی و تزریقات بود که با توجه به استقبال بالای مردم از آن اقدام به نوبت دهی می نمود و مبالغ بالایی از مردم دریافت می کرده است.

دکتر پوریا ترکمن اضافه کرد: پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر فعالیت یک مرکز بدون اخذ هیچ گونه مجوزی با اخذ دستور از مراجع قضایی و همراهی مامورین اماکن نسبت به پلمپ محل و تحویل متولیان آن به مراجع قضایی اقدام شد.

وی  گفت: بررسی های بعدی نشان داد که متولی این درمانگاه غیرقانونی پیشتر نیز در شهرک ظفر کرمانشاه به این گونه فعالیت ها مبادرت داشته است.

دکتر ترکمن ضمن اشاره به عواقب وخیم انجام اعمال و فعالیت های پزشکی توسط افراد غیر متخصص برای سلامت شهروندان از آنان خواست درصورت اطلاع از موارد مشابه و یا مشاهده هر گونه تخلف یا موارد مشکوک در زمینه های مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و ملزومات پزشکی و غیره از طریق سامانه پیامکی هوشمند به شماره 30008841 و مرکز تلفنی رسیدگی به شکایات به شماره 34278145 مراتب را گزارش دهند تا مانع سوءاستفاده منفعت طلبان از مردم شوند.

 

 
۱۴ تیر ۱۳۹۴ ۱۲:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید