اخبار

از وجود برچسب اصالت و سلامت بر روی کالا مطمئن شوید

از وجود برچسب اصالت و سلامت بر روی کالا مطمئن شوید

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از شهروندان خواست هنگام خرید کالاهای خوراکی ،دارویی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی به هلوگرام روی آن توجه کنند.

 معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این درخواست گفت: شهروندانی که اقدام به خرید کالاهای خوراکی، دارویی، آشامیدنی ، آرایشی بهداشتی  و ملزومات پزشکی می کنند می بایست حتما از وجود برچسب اصالت و سلامت بر روی کالا مطمئن شوند.

 دکتر قباد محمدیگفت: برچسب مذکور باید دارای هلوگرام قابل خراش، شماره پیامک، و شماره تماس برای کسب اطلاعات در خصوص اصالت کالا باشد. 

وی با تاکید بر اهمیت این موضوع در حفظ سلامت آحاد جامعه گفت: هنگام خرید شهروندان باید از عدم خراشیده شدن هلوگرام مطمئن باشد . و برای اطمینان از سلامت کالا می توانند شماره 16 رقمی زیر هلوگرام را از طریق شماره پیامک روی هلوگرام استعلام کنند تا در پاسخ ، نام کالا، تاریخ تولید و انقضاء کالا و شرکت وارد کننده آن اعلام شود.

دکتر محمدی همچنین از مصرف کنندگان درخواست کرد در صورتی که پاسخ استعلام آنان با مشخصات محصول خریداری شده مطابقت نداشته باشد یا اینکه توضیح کامل در خصوص کالا ارائه نشود، مراتب را جهت بررسی و اقدام لازم به شماره تلفن 34278145 و یا شماره پیامک 30008841  معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام  کنند تا کارشناسان به پیگیری قضیه بپردازند.

۱۵ تیر ۱۳۹۴ ۱۲:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید