اخبار

آزمون پذیرش دستیاری تخصصی 13 اسفند ماه 1388 برگزار می‌شود

آزمون‌های پذیرش دستیاری تخصصی، پیش‌کارورزی و علوم پایه پزشکی به طور همزمان روز پنجشنبه13 اسفند ماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت‌رسول‌اکرم (ص) برگزارخواهد شد.

اطلاعیه مهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

آزمون پذیرش دستیاری تخصصی 13 اسفند ماه 1388 برگزار می‌شود

 

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آزمون‌های پذیرش دستیاری تخصصی، پیش‌کارورزی و علوم پایه پزشکی به طور همزمان روز پنجشنبه13 اسفند ماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت‌رسول‌اکرم (ص) برگزارخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این اطلاعیه آمده است:  به حول و قوه الهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبین گرامی با تغییر ساختار و روشها، آزمونهای پذیرش دستیاری تخصصی، پیش‌کارورزی و علوم پایه پزشکی را به طور همزمان روز پنجشنبه 13 اسفند ماه سال جاری مصادف با میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) درحوزه‌های دانشگاهی سراسر کشور برگزار نماید.

در ادامه این اطلاعیه به کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و مسئولین مربوطه ابلاغ شده است که با نهایت دقت و توجه به جمیع موازین نسبت به تأمین و حفظ آمادگی‌های لازم اهتمام نموده و کلیه امکانات و تمهیدات را فراهم نمایند.

همچنین در ادامه این اطلاعیه به داوطلبین توصیه شده است: با حفظ آرامش، مطالعات خود را ادامه داده و با مراعات موازین، مقررات، اصول اخلاقی و علمی و برحسب وظایف تحصیلی در آزمون شرکت نمایند.

 

۳ اسفند ۱۳۸۸ ۱۲:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید