اخبار

فضاهای توسعه 52 تخت ویژه برای استان آماده سازی گردید

فضاهای توسعه 52 تخت ویژه برای استان آماده سازی گردید

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مجوز توسعه 76 تخت مراقبت های ویژه را برای استان از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اخذ نمود و از آغاز سال فعالیت در جهت احداث مکان های مربوطه را آغاز نمود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: باگذشت کمتر از چهار ماه از آغاز سال زیرساخت افزایش 52 تخت ویژه شامل ICU ، NICU  و PICU برای استان فراهم شده است.

دکتر حسین کریم با اشاره به اینکه پروژه مذکور در قالب پروژه عمرانی بیمارستان ها تعریف و تبیین گردید و هم اکنون آماده تهیه امکانات و تجهیزات تخصصی بخش های مراقبت های ویژه هستند.

دکتر کریم این تخت ها را شامل 12 تخت ICU در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) ، 6 تخت NICU و 10 تخت PICU در مرکز آموزشی ، درمانی دکتر محمد کرمانشاهی در شهر کرمانشاه عنوان نمود و افزود: 6 تخت NICU در شهرستان سنقر و کلیایی ، 5 تخت NICU ، و 2 تخت ICU در شهرستان اسلام آباد، 4 تخت NICU در جوانرود ، 4 تخت ICU در صحنه ، یک تخت ICU در کنگاور و دو تخت ICUدر شهرستان قصرشیرین به مجموعه تخت های استان اضافه می شود.

وی تأکید کرد که پس از بازدید تیم تخصصی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به منظور تأیید آماده سازی فضاها از اواخر شهریور ماه اقدام به تحویل تجهیزات به دانشگاه می نماید.

۲۲ تیر ۱۳۹۴ ۱۴:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید