اخبار

دکتر کریم : برای برقراری عدالت در پرداخت ها در کنار همکارانم هستم

دکتر کریم : برای برقراری عدالت در پرداخت ها در کنار همکارانم هستم

هیأت مدیره جدید نظام پرستاری با برداشتن گام های بلند با هماهنگی و همدلی در راستای رفع مشکلات پرستاران و ارتقای وضعیت  آنان تلاش کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این مطلب گفت: به دنبال وضعیت ناخواسته ای که درخصوص پرداخت کارانه مبتنی بر عملکرد به وجود آمد و ایجاد نگرانی و نارضایتی در این خصوص ، آنچه اکنون اهمیت دارد همدلی ، همراهی و همفکری برای رفع نگرانی ها و پیگیری معقول و منطقی مطالبات است.

دکتر حسین کریم که در جمع منتخبان سازمان نظام پرستاری استان کرمانشاه سخن می گفت افزود: گام های اجرای این برنامه نیاز به تأمل بیشتری دارد تا ناهمگونی به وجود آمده را مرتفع کرد. 

وی با اشاره به اینکه در عین پرداخت بیشتر به همکاران درمان ،نارضایتی تعدادی از آنان بیشتر شده است گفت: همکاران من مشکلی در زمینه پرداخت ندارند ، بلکه از بی عدالتی است که شکایت کرده و این امر باعث نگرانی آنان شده است ، طوری که اجرای طرح به جای ایجاد آرامش ،موجب تنش بیشتر در سیستم گردید.

وی با اعلام اینکه شرایط موجود و بی عدالتی پرداخت ها را درک می کند گفت: همه ما در کار درمان به صورت یک تیم تلاش می کنیم و تقسیم ناعادلانه در این تیم که تک تک اعضاء آن مهم هستند ، باعث نگرانی می شود.

دکتر کریم با برشمردن این نکته که تیم مدیریتی دانشگاه قبل از اجرای طرح دغدغه های خود را اعلام نموده و آن را موجب بروز مشکل دانسته افزود: در این وضعیت نارضایتی و تنش ، دامن زدن به مشکل نه تنها آن را حل نمی کند ، بلکه به پیچیده تر شدن اوضاع کمک می کند و نتیجه ، آن می شود که گوش های خود را بر حرف یکدیگر می بندیم.

دکتر کریم با اعلام این مطلب که برای پیگیری مطالبات همکاران در کنار آنان است افزود: ما اکنون به آرامش و عقلانیت نیاز داریم تا با بررسی کارشناسی و جمع بندی نظرات و پیشنهادها ، به منظور برطرف کردن ایرادها و انعکاس به وزارت بهداشت اقدام نمائیم.

وی این پرداخت ها را براساس دستورالعمل ها و سیستمی که در وزارت بهداشت طراحی شده بیان کرد و گفت: ما به مشکلات این نوع پرداخت واقف بوده و برای برقراری عدالت در کنار همکارانمان هستیم و اکنون برای تحقق آن به درک متقابل نیازمندیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه اجرای این طرح از نظر روحی به همکاران لطمه وارد کرده است گفت:  همدلی و همزبانی و سخن و برنامه منطقی ما می تواند برای اصلاح سیستم پرداخت کارانه  مبتنی بر عملکرد مؤثر باشد.

 

 

۲۲ تیر ۱۳۹۴ ۱۶:۰۱

نظرات بینندگان

علی
۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
0
0

... کارکنان حوزه بهداشت شایدهمکار .....محصوب نخواهند شد!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید