اخبار

بساط ویزیت‌های گروهی در کرمانشاه برچیده می‌شود

بساط ویزیت‌های گروهی در کرمانشاه برچیده می‌شود

دبیر شورای هماهنگی بیمه‌های استان کرمانشاه از بکارگیری ابزارهای نظارتی برای بازدید از مطب‌های خصوصی و دولتی و برخورد قاطع با ویزیت‌های گروهی و نیز عدم رعایت مدت زمان استاندارد ویزیت خبر داد.

دکتر امید قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان یاران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه گزارشات و شکایاتی از انجام ویزیت‌های گروهی و نیز عدم رعایت مدت زمان استاندارد ویزیت دریافت شده، گفت: در همین راستا قرار است  هفته آینده جلسه‌ای با حضور رییس نظام پزشکی و رییس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده و در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

وی اظهار کرد: قرار بر این است با بکارگیری ابزارهای نظارتی که هر سه نهاد بیمه، نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی در اختیار دارند، بازدید از مطب‌ها و کلینیک‌ها را افزایش داده و با موارد تخلف بصورت جدی برخورد شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیات دولت، در بخش خصوصی هر پزشک عمومی 15 دقیقه، پزشک متخصص 20 دقیقه، پزشک فوق تخصص 25 دقیقه و هر روانپزشک باید 30 دقیقه را به ویزیت هر بیمار اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: این زمان در بخش دولتی کمتر بوده و برای هر پزشک متخصص و فوق تخصص در هر ساعت ویزیت هشت بیمار و برای هر روانپزشک در هر ساعت ویزیت شش بیمار به عنوان زمان استاندارد در نظر گرفته شده است.

قادری اظهار کرد: عدم رعایت زمان استاندارد ویزیت و نیز انجام ویزیت‌های گروهی تخلف بوده و با آن برخورد می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی بیمه‌های استان کرمانشاه اظهار کرد: در همین راستا مردم می‌توانند شکایات خود را به صورت حضوری با مراجعه به سازمانهای بیمه، نظام پزشکی و یا دانشگاه علوم پزشکی در میان گذاشته و یا شکایت خود را از طریق سامانه 1690 اعلام کرده و یا با شماره تلفن 37245667- 0833تماس بگیرند.

 

۲۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۴۹

نظرات بینندگان

دکتر امید بیکی
۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
0
0

یکی باید اول به تخلفات بیمه ها در انجام ندادن تعهدات خودشون رسیدگی کنه!

یک مخاطب
۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
0

لطفا به ویزیت گروهی درمانگاه مهدیه رسیدگی شود


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید