اخبار

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: مطالبات پرستاران را با جدیت دنبال می‌کنیم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: مطالبات پرستاران را با جدیت دنبال می‌کنیم
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از پیگیری جدی مطالبات منطقی کادر درمان و پرستاران استان خبر داد اظهار کرد: قطعا تمام مشکلات کادر درمان در کوتاهترین زمان ممکن به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انعکاس داده خواهد شد.
دکتر حمیدرضا شتابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه در گذشته همواره 20 تا 25 درصد کارکرد پزشکان بیمارستان در یک صندوق مشترک ریخته شده و بر حسب محل خدمت، مدرک تحصیلی و رضایتمندی بیمارستان بین پرسنل درمانی و پشتیبانی بیمارستان توزیع می‌شد، اظهار کرد: از سال گذشته و به منظور برقراری عدالت بین بخش‌های مختلف درمان این روند با ابلاغ دستورالعمل "پرداخت مبتنی بر عملکرد" از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تغییر کرد.
وی افزود: بر اساس این دستورالعمل بخش‌های بیمارستانی بر اساس سختی کار به هشت دسته و گروه تقسیم شده و برای هر دسته نیز صندوق جداگانه‌ای در نظر گرفته شد.
شتابی اظهار کرد: این امر موجب شد تا همکاران در هر دسته بر حسب سختی بیشتر کار خود مانند بخش اورژانس کارانه بیشتری نیز دریافت کنند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اختلاف 60 درصدی پرداخت کارانه بین دسته اول و هشتم، اظهار کرد: این اختلاف بسیار پرداختی، موجب اعتراض برخی اعضای کادر درمان شد.
وی با اشاره به اعتراض هفته گذشته برخی پرستاران نسبت به این مسئله، اظهار کرد: ما نیز اختلاف زیاد پرداختی‌ها را قبول داریم و در همین راستا پیشنهادهای خود را به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرده‌ایم.
شتابی مورد دیگر اعتراض برخی پرستاران را عدم اعمال تفاوت سنوات خدمتی در برنامه پرداخت مبتنی بر عملکرد عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این مورد در دستورالعمل جدید وزارتخانه دیده شده و از این پس سنوات خدماتی نیز در پرداختی‌ها لحاظ می‌شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر پیگیری جدی مطالبات منطقی کادر درمان، اظهار کرد: قطعا تمام مشکلات پرسنل درمان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کوتاهترین زمان ممکن انعکاس داده خواهد شد.
وی تصریح کرد: وزارتخانه نیز با دریافت مشکلات بخش درمان از تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی، قطعا در جهت رفع این مشکلات اقدام خواهد کرد، همانطور که در بخشنامه جدید بسیاری از این مشکلات مرتفع شده است.
۲۵ تیر ۱۳۹۴ ۲۳:۵۶

نظرات بینندگان

Erfan.noori
۱۳۹۴/۰۴/۲۶
0
0
0

سلام. جناب دکتر شتابی. لطفا پیگیر مطالبات پرسنل فوریتهای پزشکی هم باشین

روشنی
۱۳۹۴/۰۴/۲۶
0
0
0

با سلام و خسته نباشید . متاسفانه اورژانس نسبت به بخش های بیمارستان کمتر گرفته و عملکرد در نظر گرفته نشده مبتنی بر درآمد بیمارستان هستش .برای مثال در ماه مهر و آبان با اینه هر دو 175 ساعت اضافه کار بوده دو مبلغ کاملا متفاوت ریخته شده و اصلا محاسبات از روند
خاصی پیروی نمیکنه.

شفاف باشید
۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
0
0

http://publicrelations.tums.ac.ir/news/detail.asp?newsID=58070 شفاف باشید

محمد
۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
0
0

با سلام خدمت اقای دکتر لطفا شفاف سازی بکنید ن سبت به اینکه همکاران رسمی و هرکسی دیگه که ادعا دارن کارانه کم گرفتن بهشون بگید ماه هایی که دوستان بالای 1میلیون تومان کارانه میگرفتن نیروهای طرحی قراردادی ماهی 200 تا 300هزار کارانه میگرفتن خدایی چطوراعتراض می کنند با تشکر


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید