اخبار

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه:رسیدگی به بهداشت و درمان مردم در کرمانشاه با جدیت پیگیری می شود

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه:رسیدگی به بهداشت و درمان مردم در کرمانشاه با جدیت پیگیری می شود

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه در جلسه بررسی پروژه های در حال اجرای دانشگاه گفت: رسیدگی به بهداشت و درمان مردم یکی از اصلی ترین برنامه های دولت است و در کرمانشاه نیز با جدیت پیگیری می شود.

طهمورث الیاسی بختیاری با اشاره به فعالیت و جنب و جوش زیاد در دانشگاه علوم پزشکی برای به ثمر رساندن پروژه های عمرانی گفت: مسئولین استان  آمادگی لازم برای حمایت از برنامه های دانشگاه و تخصیص اعتبارات استانی و نیز انجام رایزنی برای اعتبارات ملی را دارند.

وی رسیدگی به بهداشت و درمان را از افتخارات دولت یازدهم دانست که در کرمانشاه نیز اثرات آن بخوبی به چشم می خورد.

حجت الاسلام عزیزی مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری نیز در این دیدار نیز ضمن تقدیر از فعالیت های شبانه روزی مسئولین دانشگاه برای ارتقای سطح بهداشت و درمان در منطقه خواستار توجه جدی تر دانشگاه به حقوق شهروندی مراجعه کنندگان به مطب ها و بیمارستان ها و نیز ارتقای هرچه بیشتر روحیه اخلاق مداری در میان پزشکان شد .

گفتنی است در این جلسه ریاست دانشگاه ضمن معرفی پروژه های در حال اجرا در استان کرمانشاه در حوزه بهداشت و درمان و تقدیر از حمایت های همیشگی مسئولین استان خواستار قرار گرفتن پروژه های عمرانی دانشگاه در برنامه های سفر آتی ریاست جمهوری به کرمانشاه شد.

20

۲۹ تیر ۱۳۹۴ ۱۲:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید