اخبار

مرکز سوختگی غرب کشور تا پایان سال در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

مرکز سوختگی غرب کشور تا پایان سال در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح مرکز سوختگی غرب کشور تا پایان سال جاری در کرمانشاه خبر داد.

 دکتر حمیدرضا شتابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به ساخت این بیمارستان 50 تختخوابی در مجاورت بیمارستان امام رضا (ع)، اظهار کرد: ساخت این بیمارستان از سال 1392 آغاز شده و تاکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 وی با اشاره به تامین اعتبار 19.5 میلیارد تومانی این پروژه، گفت: بر اساس برنامه زمانبندی، این پروژه تا زمستان امسال باید تحویل شود.

 شتابی اظهار کرد: معاونت درمان تنها بهره‌بردار پروژه بوده و ساخت آن بر عهده معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تجهیزات لازم برای این مرکز آماده شده است، گفت: به محض تحویل پروژه در زمستان امسال، کار تجهیز آن ظرف مدت کوتاهی انجام شده و تا پایان سال بیمارستان آماده بهره‌برداری می‌شود.

 شتابی بخش‌های مختلف این بیمارستان را شامل بخش جراحی پلاستیک و ترمیمی،ICU  و درمانگاه عنوان کرد و افزود: با راه‌اندازی این مرکز، خدمات مرکز سوختگی در بیمارستان امام خمینی (ره) در این مرکز ارائه خواهد شد.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: مرکز سوختگی غرب کشور علاوه بر کرمانشاه خدمات رسانی به استان‌های غربی کشور از جمله همدان، کردستان، ایلام، لرستان و نیز بیماران کشور عراق را بر عهده خواهد داشت.

 

 

۳۰ تیر ۱۳۹۴ ۱۲:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید