اخبار

آغاز دوره فلوشیپ توانمندسازی مدیران غرب کشور در کرمانشاه

آغاز دوره فلوشیپ توانمندسازی مدیران غرب کشور در کرمانشاه

در راستای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت که شامل گام های متعددی است برنامه توانمندسازی مدیران و رؤسای شبکه های بهداشتی ، درمانی به عنوان یکی از گام ها در کرمانشاه آغاز گردید.

قائم مقام معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بااعلام این خبر گفت: این برنامه یک پروژه ملی است که در دو قطب به اجراء در می آید و کرمانشاه به عنوان قطب غرب کشور آموزش مدیران سه استان کرمانشاه ، کردستان و ایلام را برعهده دارد.

دکتر ناهید خادمی افزود: رؤسا و مدیران شبکه ها و معاونین بهداشتی در طول مدت شش ماه ضمن آشنایی با مباحث متنوع مدیریتی توان خود را برای تصمیم گیری و اجرای صحیح تصمیمات به کار می برند.

دکتر خادمی این دوره را شامل 75 درصد مباحث مدیریتی و 25 درصد مباحث بهداشتی عنوان کرد و گفت: مدرسان این دوره مدیران ارشد وزارت بهداشت و نیز معاونین بهداشتی و اساتید سه دانشگاه هستند که با هدف استفاده از ظرفیت و توانمندی افراد در حوزه های اجرایی و علمی برنامه ریزی شده است.

گفتنی است این دوره که در روز چهارشنبه سی و یکم تیر ماه در کرمانشاه برگزار شد در طی شش ماه به صورت 2 تا سه روز در دو یاسه هفته و به مدت کلی 20 روز هشت ساعته برپا می گردد.

۳۱ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید