اخبار

دوره آموزشی توانمندسازی مدیران شبکه های بهداشت غرب کشور در کرمانشاه آغاز شد

دوره آموزشی توانمندسازی مدیران شبکه های بهداشت غرب کشور در کرمانشاه آغاز شد

دوره توانمندسازی مدیران و روسای شبکه های بهداشتی و درمانی غرب کشور به میزبانی کرمانشاه هم اکنون در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قائم مقام معاونت امور بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: این دوره 20 روزه به صورت غیرمتوالی به مدت 6 ماه بر اساس جدول زمانبندی شده توسط معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار می شود.

دکترناهید خادمی افزود: تعداد افراد هر گروه را 30 الی 35 نفر می باشند و در پایان دوره نیز، گواهینامه معتبر به کسانی که حضور منظم و موفق در آزمون داشته باشند اعطا خواهد شد.

وی گفت: مدیران ارشد وزارت بهداشت، معاونان بهداشتی استان های ایلام، کردستان و کرمانشاه و همچنین اساتید برجسته دانشگاه بهداشت از جمله مدرسان این دوره ها هستند.

این مسوول هدف از برنامه توانمندسازی مدیران شبکه های بهداشت را ارتقای دانش، نگرش و مهارت های مدیریت تحول در نظام مراقبت های اولیه استانی و شهرستانی بیان کرد.

دکترخادمی اظهار کرد: محتوای آموزشی براساس محتوای وزارت بهداشت و فلوشیپ کشوری طراحی شده و 75 درصد محتوا بر اساس مباحث مدیریتی و 25 درصد براساس مباحث بهداشتی است.

خادمی در خصوص بخشی از سرفصل های آموزشی دوره فلوشیپ، گفت: اهداف ساختار و کارکرد سلامت، مشارکت مردم و بازاریابی اجتماعی، مدیریت سواد سلامت و مراقبتی، مدیریت بیماری واگیر، مدیریت سلامت محیط، برنامه ریزی مبتنی بر شواهد اصول و فنون پایش و ارزشیابی، دیده بانی سلامت از جمله این سرفصل هاست.

دکترخادمی یادآور شد، در پایان دوره به صاحبان ایده های برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

 

۳۱ تیر ۱۳۹۴ ۱۴:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید