اخبار

معاونت درمان خواستار بررسی مجدد وصحت سنجی اطلاعات پرداخت کارانه پزشکان و پرسنل بیمارستانها شد

معاونت درمان خواستار بررسی مجدد وصحت سنجی اطلاعات پرداخت کارانه پزشکان و پرسنل بیمارستانها شد

معاون درمان دانشگاه در ابلاغیه ای به روسای بیمارستان های دانشگاهیی استان از آنها خواست نسبت به بررسی مجدد کلیه آیین نامه های پرداخت مبتنی بر عملکرد در بیمارستان ها اقدام نمایند.

دکتر حمیدرضا شتابی در این نامه آورده است:" ترتیبی اتخاذ گردد در دو روز آینده تمام آیتم های مربوط به دستورالعمل پرداخت مبتنی بر عملکرد جهت تمام پرسنل و پزشکان دقیقا مورد بررسی مجدد و صحت سنجی قرار گیرد به طوری که در هیچ پرداختی اجحافی صورت نگیرد.لازم به ذکر است مسئولیت صحت اطلاعات پرداخت کارانه پزشکان و پرسنل محترم بیمارستان ها برعهده ریاست محترم بیمارستان می باشد."

گفتنی است در چند هفته اخیر گروهی از پرستاران و پرسنل بیمارستان ها نسبت به نحوه پرداخت کارانه مبتنی بر عملکرد ابهاماتی داشتند که این دستور برای اطمینان نسبت به رعایت حقوق آنها و سایر دست اندرکاران طرح تحول سلامت صادر شده است.

۳۱ تیر ۱۳۹۴ ۱۵:۰۸

نظرات بینندگان

نجف صید محمدی
۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
0

من با 24 سال سابقه کار مدرک کارشناس پرستاری که در اورژانس طالقانی با 170 ساعت اضافه کار مابه تفاوت 5 ماه بعلاوه کارانه اسفند یک میلیون و یگصدو هفتاد هزار تومان دریافت کرده ام در حالیکه کمک بهیار با 15 سال سنوات بیش از چهارمیلیون تومان دریافتی داشته بنظر
شما این عادلانه است ?

علی محمدی
۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
0
0

با سلام من کارشناس پرستاری با 15 سال سابقه هستم ک  دراورژانس 115 شاغلم الان 10 ماهه کارانه نگرفتیم میگن بیمه ها تسویه نکردن بعد از 10 ماه 70 میلیون تومن دادن ب ما برای 350 نفر نیرو ........بنظر شما این عدالته؟

محمد
۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
0
0

با سلام خدمت همکارم  در سال قبل اون ماهایی که شما ماهی یک میلیون دویست هزارتومان کارانه میگرفتی ما 150تا 200هزار میگرفتیم اون موقعه انصاف بود برادر عزیز این حقمان و در درستی پرداختش هیچ دشکی نیست پس بی انصافی نکنید و ناشکر نباش .

علی محمدی
۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
0

.....شما هم کارانه خوب می گیرید هم بهره وری دارید هم خودتونو با پزشکا قیاس می کنید کمی هم انصاف خوبه دوسته عزیز.....................


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید