اخبار

جلسه هم اندیشی تحقق آیین نامه رفتار و پوشش حرفه ای در دانشگاه +گزارش تصویری

جلسه هم اندیشی تحقق آیین نامه رفتار و پوشش حرفه ای در دانشگاه +گزارش تصویری

جلسه تحقق آیین نامه رفتار و پوشش حرفه ای با حضور اعضای شورای فرهنگی ، روسای دانشکده ها و بیمارستانها ، جمعی از معاونین دانشگاه، و سوپروایزرهای آموزشی و کارشناسان مرتبط با حوزه فرهنگی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی بوستان برگزار شد .
معاون فرهنگی دانشجوییدانشگاه هدف از برگزاری این جلسه را ارتقاء سطح کیفی جهت تحقق آیین نامه رفتار و پوشش حرفه ای عنوان کرد و خاطر نشان کردرعایت این آیین نامه وظیفه همه اعضای شورای فرهنگی دانشگاه و مسئولین اجرایی در واحدهای تابعه دانشگاه است.

دبیر شورای فرهنگی داندکتر رضا علی بخشی با اشاره به اینکه در آیین نامه معاونت آموزشی به عنوان مجری و معاونت فرهنگی دانشجویی نقش نظارتی در شیوه اجرای آن را دارد گفت برای اجرای صحیح آیین نامه نیازمند همکاری و همفکری تمام مسئولین در مراکز مختلف درمانی و آموزشی دانشگاه می باشد .
در این جلسه حسن ناصری دبیر شورای انضباطی دانشگاه در خصوص مفاد آیین نامه و اقدام انجام شده گزارش ارائه کرد.در ادامه هر کدام از روسای دانشکده ها و مراکز آموزشی درمانی و اعضاء شورای فرهنگی راهکارهای اجرایی نمودن آیین نامه پرداختند و به اتفاق به اهمیت و لزوم اجرایی شدن این آیین نامه و نظارت بر آن تاکید کردند.  

آیین نامه رفتار-1 

آیین نامه رفتار-6 

آیین نامه رفتار-5 

آیین نامه رفتار-3 

آیین نامه رفتار-2

۵ اَمرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید