اخبار

افتتاح برنامه حاشیه نشینی در کنگاور

افتتاح برنامه حاشیه نشینی در کنگاور
 

صبح روز چهارشنبه هفتم مردادماه شهر کنگاور شاهد آغاز مرحله ای دیگر از تحول نظام سلامت بود. در این مرحله خدمات سلامت از ارائه سرویس به مناطق روستایی گذر کرده و مناطق شهری را نیز تحت پوشش خود درآورد. شهر کنگاور نیز با افتتاح 5 پایگاه ، فصل نوین تحول نظام سلامت را شاهد بود.

در این مراسم که با حضور دکتر پاکزاد سرپرست شبکه، سرکار خانم دکتر طاهره خزایی معاونت بهداشتی شبکه و جمعی از کارشناسان و معتمدین برگزار شد، عملا ارائه خدمات بهداشتی به مردم شهرنشین کنگاور آغاز شد.

در این مراسم ، دکتر پاکزاد گفت: یکی از درخشانترین دستآوردهای وزارت بهداشت و درمان طرح تحول نظام سلامت است که با نگاهی زیرساختی به مقوله سلامت ، بار عظیم مسئولیت توسعه را بدوش کشیده است ، چرا که سلامت از دیدگاه ما محور توسعه است و توسعه حاصل نمیشود مگر بر پایه انسان سالم.

وی گفت: ما بر خود واجب میدانیم که پیگیر مطالبات انباشته شده مردم کنگاور باشیم. شهری که پیشینه تاریخی و سوابق مردمش، آنرا شایسته بهترینها نموده است و فقط وقوف بر همین شایستگی ها کافیست که لحظه ای در جهت استیفای حقوق این مردم از پای ننشینیم و ما امیدواریم که حمایت و دعای خیر کنگاوریها پشتوانه ما باشد.

گفتنیست که سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنگاور از قیچی زدن روبان امتناع نمود و درخواست کرد که فردی از خانواده شهدا این مهم را به انجام برساند.

دکتر پاکزاد گفت: چشم و چراغ ما خانواده و بازماندگان مردان و زنانی هستند که با نثار جان خود به ما اعتبار و عزت بخشیدند فلذا جا دارد که یادگاران این گلگون کفنان را در هر جا تکریم نموده و میثاق خودمان را با شهدایمان تکرار کنیم که ادامه دهنده راه آنان برای اعتلا و سربلندی این آب و خاک هستیم.

 



 



 


 
 

 

 




 
۸ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید