اخبار

تلاش می کنیم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را به یکی از چند دانشگاه برتر کشور تبدیل کنیم.

تلاش می کنیم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را  به یکی از چند دانشگاه برتر کشور تبدیل کنیم.

دبیر شورای سیاست‌گذاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سیاست ما ارتقاء کیفی و کمی وضعیت خدمان رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان به گونه‌ای است که بتوانیم پاسخگوی تمامی مشکلات درمانی مردم غرب کشور در کرمانشاه باشیم.

دکتر فیض الله منصوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از دو سال پیش، گفت: این شورا در زمان ریاست جدید دانشگاه جهت برنامه ریزی و پیگیری اهداف دانشگاه مطابق با برنامه‌های بالادستی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برنامه‌های پنجم توسعه شکل گرفت.

وی با اشاره به عضویت 15 نفر از پیشکسوتان پزشکی استان در این شورا، اظهار کرد: اعضای شورا عمدتا از پزشکان باسابقه کار اجرایی هستند و تلاش شده با استفاده از حضور این افراد خرد جمعی در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های دانشگاه به کار گرفته شود.

منصوری با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال حاضر حرف اول را در منطقه غرب کشور می‌زند و بعنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های دانشگاهی و درمانی کشور مطرح است، گفت: تلاش ما بر این است تاعلاوه بر منطقه غرب بتوانیم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را در سطح کشور به یکی از چند دانشگاه برتر تبدیل کنیم.

دبیر شورای سیاست گذاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: ما می‌خواهیم شرایط دانشگاه را به حدی برسانیم که قابل رقابت با دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی شود.

منصوری اظهار کرد: همچنین سیاست ما بر این است که دانشگاه علوم پزشکی به حدی برسد که تمام مشکلات درمانی غرب کشور را پاسخگو بوده و تمام رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی را داشته باشد.

وی همچنین ارتقاسطح کیفی و کمی خدمات بخش‌های مختلف درمان و بهداشت را از جمله دیگر برنامه‌های این شورا عنوان کرد و افزود: به عنوان مثال یکی از برنامه‌های ما در کنار پیگیری برای ساخت بیمارستان 540 تختخوابی، ارتقاء تعداد تخت‌های این بیمارستان به هزار تخت است. 

۱۱ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید