اخبار

مرکز سی تی اسکن بیمارستان شهرستان کنگاور راه‌اندازی شد

مرکز سی تی اسکن بیمارستان شهرستان کنگاور راه‌اندازی شد

 دکتر حسین کریم گفت: بخش سی تی اسکن بیمارستان شهرستان کنگاور در راستای خدمات‌رسانی ویژه به مردم این شهرستان و مناطق همجوار با حضور استاندار و دیگر مقامات راه‌اندازی شد.

 وی افزود: بیمارستان کنگاور بعد از شهرستان اسلام آباد غرب دومین مرکز مجهز به بخش سی تی اسکن است و در این راستا امکان استفاده برای مردم نواحی شرقی از جمه صحنه، هرسین، سنقر وکلیایی وجود دارد .

 کریم راه اندازی بخس سی تی اسکن در شهرستان کنگاور را رویای مردم این منطقه دانست و گفت: همزمان با این برنامه یک دستگاه آمبولانس به ناوگان خدمات فوریت‌های پزشکی این شهرستان اضافه شد.

 وی با بیان اینکه راه‌اندازی این بخش مردم را اعزام به کرمانشاه و دیگر نواحی بی‌نیاز می‌کند، گفت: بخش سی تی اسکن بیمارستان شهید چمران شهرستان کنگاور با اعتبار ۵ میلیارد ریال و نیز تجهیزات جانبی ۵ میلیارد ریال راه‌اندازی شده که در مجموع حدود ۱۰ میلیارد ریال برای این بخش هزینه شده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین از رونمایی برنامه نوبت دهی الکترونیک در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: این برنامه نیز روز 5شنبه با حضور استاندار رونمایی شد.

 کریم در پایان افزود: پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی یکی پس از دیگری وارد مدار شده و تقریبا هر هفته شاهد افتتاح یک پروژه در سطح استان کرمانشاه خواهیم بود.


17 

 17 

17 

17 

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید