اخبار

رییس خانه مطبوعات کشور : دلسوزی دکتر کریم برای استان کرمانشاه اثبات شده است

رییس خانه مطبوعات کشور : دلسوزی دکتر کریم برای استان کرمانشاه اثبات شده است

اعضای خانه مطبوعات کرمانشاه با ریاست دانشگاه دیدار کردند.

در این دیدار که 13مردادماه با حضور اعضای خانه مطبوعات کرمانشاه و نیز رییس خانه مطبوعات کشور در سالن جلسات دانشگاه به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار انجام شد ریس خانه مطبوعات کشور با اشاره به رسالت های حرفه ای و اخلاقی رسانه ها مسئولیت اجتماعی رسانه ها را کمک به رشد و توسعه کشور دانست که رسانه ها برای دسترسی به آن می بایست پایبند به مبادی اخلاقی باشند.

فریدون معتمدیان با اشاره به تاریخ 100ساله مطبوعات در کرمانشاه نقش آنها را بسیار سازنده و مثبت دانست و خواستار توجه جدی تر دستگاه های اجرایی به نقش نظارتی مطبوعات شد.

وی همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با رسانه ها را بسیار مثبت و حرفه ای قلمداد کرد و خواستار همراهی دیگر دستگاه ها برای اجرایی شدن وظایف رسانه ها در حوزه خبر رسانی و نیز آسیب شناسی فرآیندها و نیز روند مدیریتی و تصمیم گیری در استان شد.

معتمدیان با اشاره به شانتاژهای خبری افراد خاص و شناخته شده برعلیه فضای مثبت موجود در دانشگاه خواستار برخورد جدی مقامات مسئول با کسانی شد که ضمن تحریک افکار عمومی خدمات خدمتگذاران نظام را کوچک و بی ارزش جلوه می دهند و افزود: این قبیل افراد در رسانه های مکتوب جایی ندارند و تنها در رسانه های مجازی که نظارتی بر آنان نیست می توانند جولان دهند.

ریاست دانشگاه نیز در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار به تشریح اهمیت جایگاه و وظایف حرفه خبرنگاری پرداخت و رسانه های کرمانشاه را حرفه ای و تاثیرگذار دانست که توانسته اند با انتقادات و اطلاع رسانی به موقع در تصمیم گیری ها اثرات مفیدی داشته باشند.

دکتر حسین کریم با اشاره به فعالیت شبانه روزی واحدهای دانشگا برای افزایش سطح خدمات رسانی به مردم ،برنامه اصلی دولت تدبیر و امید را افزایش میزان و کیفیت خدمات بهداشتی درمانی دانست  که برای دستیابی به آن دانشگاه خود را نیازمند همراهی گسترده اصحاب مطبوعات می داند.

وی با اشاره به سنگ اندازی عده ای قلیل برای جلوگیری از به ثمر نشستن اهداف دولت گفت: متاسفانه سودجویان و تفرقه افکنان بجای انتقادهای سازنده و خلاقانه به مانع تراشی و ایجاد جو یاس و نفاق در جامعه می پردازند تا بتوانند منافع خود را دوباره در دانشگاه برقرار کنند.

دکتر کریم گفت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مسیر توسعه سلامت در استان قرار دارد و هیچ فعالیت منفی نمی تواند همکاران دانشگاهی را از دست یابی به آرمان های خود بازدارد. 

وی پروژهای درحال انجام در دانشگاه را بالغ بر 200پروژه دانست که انجام همزمان این حجم از پروژه ها توسط دستگاه های اجرایی استان بی سابقه بوده است اما با همراهی مدیران ارشد استان و کشور ، دانشگاه توانسته است به فکر افزایش شمار آنها نیز باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت دانشگاه خبرنگاران را از همکاران خود می داند و برای آسان شدن ارتباط آنان با بخش های مختلف تدابیری نیز اندیشیده شده است خواستار برقراری ارتباط بیشتر بین روابط عمومی دانشگاه با خبرنگاران شد.

 

17 

17 

17 

17 

17 

17 

17 

17 

17 

 

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید