اخبار

نشست رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت با مدیریت و کارکنان حراست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

نشست رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت با مدیریت و کارکنان حراست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

رییس مرکز حراست وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی در دیدار با  مدیریت و کارکنان حراست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،ضمن تقدیرو تشکر از عملکرد و خدمات این نیروها توضیحاتی را در ارتباط با چالشهای پیش روی برنامه تحول نظام سلامت و لزوم حفاظت و حراست از دستاوردهای بزرگ این برنامه ارائه کرد.

دکتر شریعتی در این دیدار که روز چهارشنبه مورخ 14/5/94 در سالن اجتماعات مجتمع خوابگاهی بوستان دانشگاه برگزار گردیدبه بیان شرح وظایف و اهداف حراست ها در راستای سالم سازی محیط کار و کمک به مدیران قانون مند در جهت ارتقا شاخص های خدمت رسانی پرداخت.

 مدیرحراست دانشگاه نیز در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم، به بیان برخی اقدامات صورت گرفته در حراست دانشگاه پرداخت و کلیاتی را در خصوص معضلات و چالشهای موجود برنامه تحول نظام سلامت و پرداخت مبتنی بر عملکرد در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد. 

در ادامه جلسه تعدادی ازکارشناسان حراست ستاد دانشگاه و نیز مسئولین حراست واحدهای تابعه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص چالشهای برنامه تحول نظام سلامت، کمبودنیروی انسانی بویژه در حوزه حفاظت فیزیکی و کمبود برخی تجهیزات حفاظتی عنوان کردند. 

  
17 

17 

17 

17 

17

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید