اخبار

تجلیل از خبرنگاران فعال در عرصه سلامت در بوستان دانشگاه

تجلیل از خبرنگاران فعال در عرصه سلامت در بوستان دانشگاه

از خبرنگاران فعال در عرصه سلامت استان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دوشنبه 18مردادماه از خبرنگاران فعال در عرصه سلامت استان با حضور ریاست دانشگاه و معاون غذا و داروی استان تجلیل شد.

در این مراسم که به مناسبت بزرگداشت جایگاه و حرفه خبرنگاری برگزار شد ریاست دانشگاه با اشاره به رسالت های خبرنگاران ،عرصه مطبوعات و خبر رسانی را بسیار مهم و اساسی دانست و خواهان توجه جدی روزنامه نگاران به مباحث توسعه ای استان شد.

دکتر حسین کریم با اشاره به پتانسیل بالای رسانه ها برای ایجاد تغییر در فرهنگ عمومی از روزنامه نگاران خواست تا با طرح و پیگیری مطالبات مردمی، جهت گیری دستگاه های اجرایی را از منفعت طلبی های شخصی و حزبی هرچه بیشتر به سمت منافع ملی تغییر دهند و مانع از حیف و میل اموال و بودجه های عمومی شوند.

وی با ذکر مولفه های کار در عرصه خبر که نیازمند علم ،هنر و تجربه است به بیان آثار و دستاوردهای خبر و اطلاع رسانی پرداخت و از خبرنگاران خواست با فعالیت های حرفه ای پشتیبان روند توسعه استان باشند.

در ادامه این جلسه که به سمت و سوی پرسش و پاسخ خبرنگاران با ریاست دانشگاه می رفت دکتر کریم در پاسخ به سوالات روزنامه نگاران در باب  موضوعات مختلف گفت: استان کرمانشاه دارای عقب ماندگی های بسیار زیادی در زمینه های مختلف است که با همت و حمایت اصحاب مطبوعات می بایست بر آنها چیره شویم .

11 

11 

11 

11 

11 

11

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید