اخبار

گزارش تصویری ایرنا از بیمارستان صحرایی روانسر را ببینید

گزارش تصویری ایرنا از بیمارستان صحرایی روانسر را ببینید

به گزارش خبرنگار ایرنا این بیمارستان با حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) و دکتر مهدی چمران رییس شورای عالی استانها آغاز به کار کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این بیمارستان 50 تختخوابی است و دارای اتاق عمل، آی سی یو، آزمایشگاه، رادیولوژی، دندانپزشکی و بخشهای بستری است.

دکتر حمیدرضا شتابی افزود: هدف از برپایی بیمارستان صحرایی روانسر ارائه خدمات پزشکی به مناطق کمتر توسعه یافته است و از طرفی دیگر یک مانور برای آمادگی در زمان بحران و حوادث و بلایا است که این بیمارستان جایگزین بیمارستاهای اصلی می شود و ارائه خدمات می دهد.

وی اضافه کرد: این بیمارستان با همکاری بسیج جامعه پزشکی و مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در محوطه جهاد کشاورزی روانسر دایر شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: بیمارستان امروز اولین روز فعالیت را آغاز کرده و به مدت سه روز ارائه خدمات خواهد شد.

دکتر شتابی ارزش داروهای اختصاص یافته به این امر خداپسندانه را بیش از یک میلیارد ریال اعلام کرد.

استاندار کرمانشاه نیز در حاشیه افتتاخ این بیمارستان گفت: امیدواریم با پیگیریهایی که انجام شده به سرعت بیمارستان 32 تختخوابی روانسر را که زمین آن هم مهیا شده احداث کنیم.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه قرار دارد.

گزارش تصویری این رویداد را از نگاه بهمن زارعی خبرنگار ایرنا ببینید.

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید