اخبار

بدنبال ایجاد تغییرات زیر بنایی در نحوه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم کنگاور هستیم

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنگاور طی گفتگویی اعلام کرد که بدنبال ایجاد تغییرات زیر بنایی در نحوه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم کنگاور هستیم.

دکتر پاکزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنگاور طی گفتگویی اعلام کرد که بدنبال ایجاد تغییرات زیر بنایی در نحوه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم کنگاور هستیم.

وی گفت: ما در بخش درمان و بهداشت بدنبال ایجاد و افزایش رضایتمندی مردم خوب کنگاور هستیم. در همین راستا و در گام نخست ایجاد نظم و نسق در ارائه خدمات را اولویت بالای خود میدانیم. نوع برخورد با مراجعین و اخلاق و رفتاری که با مراجعین میشود برای ما بسیار مهم است.

بر اساس قانون شرع و عرف ، وقتی کسی به بیمارستان و واحد ما میاید و قبض دریافت میکند در واقع صیغه معامله جاری میشود و وی کارفرما و ما پیمانکار میشویم. در هیچ جای دنیا پیمانکار و کارگر حق بد رفتاری با کارفرمای خود را ندارد. با همین باور نیز با هر گونه سؤ رفتار برخورد میکنیم و در مقابل توقع داریم مراجعین ما نیز جانب اخلاق و حرمت را نگاه داشته و در صورت هرگونه مشکل سریعا با سیستم پیامکی رسیدگی به شکایات ما تماس بگیرند و مطمئن باشند بشدت نظرات آنها پیگیری خواهد شد.

دکتر پاکزاد گفت: در وهله بعد بدنبال ارتقأ کیفیت نیروهای خود هستیم و در همین ارتباط فقط نیروهایی را جذب میکنیم که از نظر تحصیلات و توان در جایگاه خوبی باشند چرا که هدف ما اینست که کنگاور مرکز تجمع نیروهای نخبه باشد.

وی افزود : تقاضای من از مردم اینست که با ما همکار و همراه باشند و اشکالات را به ما بگویند و یار و یاور ما باشند.

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید