اخبار

راه اندازی سامانه جوابدهی آنلاین آزمایشگاه مرکزی دانشگاه

راه اندازی سامانه جوابدهی آنلاین آزمایشگاه مرکزی دانشگاه

 شهروندان استان از این پس برای دریافت نتایج آزمایشات انجام شده در آزمایشگاه مرکزی نیازی به مراجعه حضوری ندارند بلکه از طریق سامانه جوابدهی آنلاین آزمایشگاه مرکزی می توانند به این نتایج دسترسی داشته باشند.

رییس آزمایشگاه مرکزی کرمانشاه با اعلام این خبر هدف از راه اندازی این سامانه را کاهش مراجعه حضوری شهروندان ، صرفه جویی در وقت و هزینه و نیز تلاش برای دستیابی به خدمات الکترونیک در مراکز دولتی دانست.

مسعود گودرزی با اشاره به مراجعه هموطنان از استان های مجاور و طی مسافت های طولانی برای انجام آزمایشات گوناگون در آزمایشگاه مرکزی راه اندازی این سایت را هدیه ای دیگر به مردم منطقه محروم غرب کشور دانست و گفت : شهروندان برای دریافت جواب  آزمایشات پس از مراجعه به سایت آزمایشگاه مرکزی می بایست در قسمت نام کاربری شماره قبض یا شماره پذیرش خود که روی قبض آنهادرج شده را وارد و در قسمت رمز عبور نیز شماره تلفن همراهی که به اپراتور پذیرش داده اند را وارد نمایند. پس از ورود به صفحه مورد نظر نتایج از طریق لینکی که قابل دانلود است و به تایید مدیریت آزمایشگاه رسیده است قابل مشاهده است.

گودرزی با اشاره به توانایی  آزمایشگاه رفرانس مرکزی برای انجام پذیرش اینترنتی نیز گفت: تمام آزمایشگاه های سطح استان اعم از دولتی یا خصوصی می توانند با استفاده از نرم افزار آزمایشگاهی آزمون ، اطلاعات مراجعه کننده ها را از طریق اینترنت در نرم افزار آزمون آزمایشگاه مرکزی پذیرش و پس از آماده شدن جواب توسط آزمایشگاه مرکزی نتایج را دریافت نمایند.

گفتنی است آزمایشگاه رفرانس مرکزی واقع در میدان آیت اله طالقانی کرمانشاه  یکی از برترین آزمایشگاه های معتبر منطقه است که توانایی انجام حدود 700 نمونه در روز را دارد.

 

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۳۸

نظرات بینندگان

پریسا رضایی
۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
5
58

با سلام کجای سایت میشه بصورت آنلاین جواب آزمایشات رو دریافت کرد؟


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید