اخبار

عزم جدی مسئولین استان کرمانشاه برای مقابله با عرضه داروهای نیروزا

عزم جدی مسئولین استان کرمانشاه برای مقابله با عرضه داروهای نیروزا

مسئولین سه سازمان استان کرمانشاه با انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک، بر مقابله جدی با عرضه داروهای نیروزا تاکید کردند.

 به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اداره کل ورزش و جوانان استان و پلیس نظارت بر اماکن عمومی با امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک، بر مقابله با عرضه داروهای نیروزا تاکید کردند.

 در این تفاهم نامه بر نظارت سه جانبه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اداره کل ورزش و جوانان استان و پلیس نظارت بر اماکن عمومی بر اماکن ورزشی و باشگاه های عمومی و خصوصی سطح استان کرمانشاه به منظور جلوگیری از عرضه مکمل های ورزشی و پودرهای بدنسازی تاکید شده است.

 همچنین در بخش دیگری از این تفاهم نامه همکاری مشترک بر نظارت ویژه این سه سازمان بر فروشگاه های عرضه مکمل‌های ورزشی و داروهای نیروزا تاکید شده است.

 ارائه آموزش حقوقی به مدیران باشگاه ها و مربیان ورزشی استان نسبت به تبعات حقوقی استفاده از داروهای نیروزا بخش دیگری از این تفاهم نامه همکاری مشترک است.

 همچنین ارائه آموزشهای ویژه آشنایی مدیران باشگاه ها و مربیان ورزشی استان با کالاهای سلامت محور قاچاق به ویژه مکمل‌های ورزشی و پودرهای بدنسازی از دیگر موارد ذکر شده در این تفاهم نامه همکاری مشترک است.

 این تفاهم نامه همکاری مشترک، امروز(28 مرداد)به امضاء دکتر قباد محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مجتبی جوهری مدیرکل ورزش و جوانان استان و سرهنگ علیرضا رضایی رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان کرمانشاه رسید.

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید