اخبار

درآینده نزدیک شاهد اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان جوانرود خواهیم بود

درآینده نزدیک شاهد اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان جوانرود خواهیم بود

در اولین روز از هفته دولت با حضور مسوولان استانی و محلی چهار پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان جوانرود به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر حسین کریم روز دوشنبه در آیین افتتاح پروژه های بهداشت و درمان جوانرود افزود: سال گذشته در راستای توسعه و گسترش حوزه بهداشت و درمان از جمله تجهیزات بیمارستانی شاهد اقدامات زیربنایی خوبی بوده ایم.

وی تصریح کرد: امسال نیز در این شهرستان چند پروژه مهم در حوزه بهداشت و درمان در دست اجراست که کیفیت بخشی به اجرای این پروژه ها و تسریع در تکمیل آنها مورد توجه و تاکید است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: از جمله این پروژه ها می توان به راه اندازی دستگاه سی تی اسکن، کلینیک تخصصی، بلوک زیمانی و تامین متخصص بیمارستان حضرت رسول (ص) اشاره کرد.

دکتر کریم در خصوص زمان راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان جوانرود هم گفت: در این راستا تمام تمهیدات لازم انجام گرفته است، مکان آن آماده و دستگاه در حال خریداری است و در مهر یا آبان دستگاه سی تی اسکن نیز در جوانرود راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین در خصوص تامین متخصص بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود افزود: در آبان ماه امسال جذب متخصص داریم در این راستا شهرستان جوانرود را ویژه می بینیم و کمبود متخصص آن را جبران می کنیم.

کریم در رابطه با کلینیک و بلوک زایمانی نیز یادآور شد: امسال نیز شاهد فعالیت کلینیک و بلوک زایمانی بیمارستان جوانرود خواهیم بود. شهرستان جوانرود یک بیمارستان، شش مرکز بهداشتی و درمانی با 50 خانه بهداشت و 18 متخصص در رشته های مختلف دارد.

شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

۳ شهریور ۱۳۹۴ ۱۰:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید