اخبار

مرکز MRI فارابی افتتاح شد

مرکز MRI  فارابی افتتاح شد

مرکز MRI فارابی با حضور مسئولین استان ، نمایندگان مجلس، اعضای هیأت علمی و کارکنان بیمارستان فارابی امروز افتتاح شد.

ریاست دانشگاه در مراسم افتتاح این مرکز با اشاره به طرح تحول سلامت و برنامه های دولت برای ارتقاء سطح سلامت شهروندان ،اختصاص این دستگاه MRI به کرمانشاه را نشان از عزم جدی مسئولین استان و همکاران دانشگاه برای کاهش عقب ماندگی ها در استان کرمانشاه دانست و فعالیت این دستگاه را در غرب کشور بی نظیر دانست .

دکتر حسین کریم بیمارستان فارابی را بیمارستانی به روز شده و ارتقاء یافته دانست که به گواه کارشناسان و شهروندانی که از این مرکز بازدید کرده اند در خور تحسین و شایسته مردم کرمانشاه است.

وی گفت: هتلینگ این بیمارستان با تلاش شبانه روزی پرسنل و نیز همکاری بی شائبه مسئولین طی مدت بسیار کوتاهی  ارتقاء یافته و امیدواریم مابقی مراکز نیز برای ارتقاء هرچه بیشتر مراکز دانشگاهی با الگو قرار دادن فعالیت ها در بیمارستان فارابی بکوشند.

شایان ذکر است  با حضور مسئولین کلنگ احداث کلینیک فارابی نیز بر زمین زده شد  و قرار است این کلینیک نیز تا پایان سال به بهره برداری برسد.

 گفتنی است مرکز MRI یک و نیم تسلاو فارابی با هزینه ای بالغ بر هفت و نیم میلیارد تومان در بیمارستان فارابی راه اندازی شده که در غرب کشور همتا ندارد.

گزارش تصویری این رویداد را ببینید.


8
7
8
8
8
8
8
8
8
8
8
8

۷ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید