اخبار

کلین روم دانشگاه افتتاح شد+ گزارش تصویری

کلین روم دانشگاه افتتاح شد+ گزارش تصویری

کلین روم دانشگاه با حضور معاون وزیر ،معاون استاندار،اعضای شورای سیاستگذاری و جمعی از پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاه صبح امروز در مرکز رشد و فناوری دانشگاه افتتاح شد. 

دکتر ملک زاده معاون تحقیقات وزارت بهداشت  در این مراسم با اشاره به اینکه دانشگاه ها باید به دنبال کار آفرینی باشند گفت: این مرکز می تواند مانند کارگاه بزرگی عمل کندوبا استفاده از خلاقیت و نوآوری به کار آفرینی بپردازد که امیدواریم کرمانشاه بتواند در زمینه نوآوری پیش قدم شود.

وی افزود: تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این زمینه ستودنی است، پس ازدانشگاه  تهران و دانشگاه شهید بهشتی که دیروز افتتاح شدند دانشگاه کرمانشاه سومین مرکزی است که مجهز به کلین روم می شود و هفت مرکز دیگر نیز به تدریج در آینده در کشور افتتاح می گردد.

دکتر ملک زاده اظهار کرد: : وزارت بهداشت برای هر کلین روم برنامه ویژه ای دارد قرار است کرمانشاه با وجود ظرفیتهای خوبی چون دانشگاه رازی و بخش بیوشیمی این دانشگاه در زمینه مواد اولیه دارو فعالیت کند.

رییس دانشگاه نیزدر مراسم افتتاح این مرکز با اشاره به هدف کلی دانشگاه برای تبدیل شدن از مرکزاجرایی به ستادی پژوهش محور و همچنین نیاز کشور به مقوله پژوهش در مقطع حساس کنونی اشاره کرد و گفت : کلین روم از زیر ساخت هایی است که به صنعت کمک بسیاری می کند و ما می خواهیم با استفاده از امثال اتاق های تمیز ،با امر پژوهش که نیاز کشور در برهه زمانی کنونی و یکی از اهداف جدی دانشگاه است به فن آوری های کاربردی دست پیدا کنیم.

وی به پرونده سلامت الکترونیک در پاوه اشاره کردو گفت : امیدواریم  بتوانیم این پروژه را که دارای فناوری های جدید است را در تمام استان اجرایی کنیم.

دکتر نجفی معاون تحقیقات دانشگاه نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت سه ساله این معاونت برای ساخت این کلین روم گفت: پس از شهر تهران، کرمانشاه دومین شهرکشور است که مجهز به کلین روم می شود و به لحاظ مساحت فعلا بزرگترین کلین روم کشور است.

فرید نجفی افزود: : این مجموعه می تواند در بعد آموزش و کارورزی به دانشجویان  دانشکده داروسازی کمک فراوانی انجام دهد. وی در ادامه اظهار داشت: در این کلین روم مواد اولیه سه داروی پرامی پیکسول، دونپزیل هیدرو کلرایدو دولوکستین تولید می شود و ظرفیت تولید 6 الی 7داروی جدید رانیز در این مرکز داریم.

روووم

کلین روم 5 

کلین روم3 

کلین روم 2 

کلین روم

۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۲۴

نظرات بینندگان

محمد
۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
0
0

به جناب آقای دکتر کریم وهمکاران محترمشان خداقوت و دست مریزاد میگویم.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید