اخبار

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه :دانشگاه ها به صورت جدی در بحث فناوری ورود پیدا کنند

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه :دانشگاه ها به صورت جدی در بحث فناوری ورود پیدا کنند

کرمانشاه- معاون استاندار کرمانشاه گفت: به منظور پیشرفت در حوزه صنعت و فناوری باید دانش فناورانه مهم‌ترین برنامه دانشگاه‌های ما باشد تا در مسیر نوآوری قرار گیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی نیک کردار در مراسم افتتاح سایت شیمی سنتز که پیش از ظهر امروز سه شنبه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه رازی و علوم پزشکی کرمانشاه در مسیر نوآوری و تولید دانش قرار گرفته‌اند و این دانش را در اختیار سایرین قرار می‌دهند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با انتقاد از رویه کاری آموزش و پروزش افزود: متاسفانه آموزش و پرورش ما نه تنها خلاق نیست بلکه خلاقیت را از بین می‌برد و جور این رسالت را دانشگاه‌ها باید متحمل شوند.

نیک کردار با بیان اینکه در روزگار امروز تکنولوژی حرف نخست را در دنیا می‌زند، گفت: امروز کشوری که صاحب دانش باشد قدرتمند است.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای حرکت به سمت دانش فناورانه و تولید گفت: فناوری و دانش فناورانه از مهم‌ترین برنامه و اهداف دانشگاه‌ ها در این زمینه باشد.

نیک کردار در پایان بر ضرورت ارتباط بیشتر میان صنعت و دانشگاه تاکید کرد و گفت: دانشگاه‌های ما باید به طور جدی در بحث فناوری ورود پیدا کنند و دراین زمینه از حمایت مجموعه استانداری برخوردار می‌شوند.

۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ۱۳:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید