اخبار

دبیرخانه شبکه مراکز رشد کشور در کرمانشاه ایجاد می‌شود

دبیرخانه شبکه مراکز رشد کشور در کرمانشاه ایجاد می‌شود

مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در راستای حمایت از ایده‌های نوآورانه و تقویت منابع مالی و نیروی انسانی در حوزه سلامت دبیر خانه شبکه مراکز رشد کشور در کرمانشاه ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود امیری در مراسم اختتامیه رویداد ملی اینوتک سلامت که عصر دیروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: رویداد ملی اینوتک سلامت به مدت ۵ روز کار تیمی و ارائه آموزش‌های لازم در زمینه توانمندسازی نخبگان و ایده‌پردازان در حوزه سلامت برگزار و شاهد حضور اثرگذار سرمایه‌داران و صنعت‌گران در کنار کارآفرینان بودیم.

وی از  تشکیل دبیر خانه شبکه مراکز رشد کشور در کرمانشاه خبر داد و گفت: این دبیر خانه با هدف  کمک به توسعه فناوری و تجاری‌سازی دانش و نیز حمایت مالی و سازمانی از نخبگان حوزه فناوری سلامت ایجاد می‌شود.

امیری حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان را مهم‌ترین هدف رویداد اینوتک سلامت عنوان و تصریح کرد: کارآفرینان با ارائه ایده‌های خود از تجربیات مربیان، اساتید و متخصصان اهل فن در حوزه سلامت برخوردار شدند.

مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در این رویداد ۲۲ تیم از سراسر کشور حضور یافتند که علاوه بر ۷ تیم برگزیده تمام تیم‌ها مورد حمایت مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار می‌گیرند.

وی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، صندوق فناوری‌های نوین معاونت ریاست جمهوری، صندوق زاگرس کرمانشاه و بنیاد نخبگان کرمانشاه را حامیان ایده‌پردازان برتر در این رویداد ملی نام برد و گفت: ایده‌پردازان در این رویداد با یک دوره کارآفرینی و فناوری سلامت آشنا شدند.

امیری در پایان با اشاره به عملکرد مطلوب مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد افزود: ۷ تیم برگزیده این رویداد ۳ ماه آینده برای رقابتی اثرگذار و نمایش حصول نتیجه طرح خود بار دیگر در کرمانشاه گرد هم می‌آیند.

۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ۰۹:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید