اخبار

مشاور معاونت علمی ریاست جمهوری:ظرفیت کارآفرینی سلامت در کشور جهت‌دهی شود

مشاور معاونت علمی ریاست جمهوری:ظرفیت کارآفرینی سلامت در کشور جهت‌دهی شود

مشاور مرکز طرح‌های کلان ملی معاونت علمی ریاست جمهوری در حوزه تجهیزات پزشکی گفت: ظرفیت کارآفرینی سلامت در کشور نیازمند جهت‌دهی و نیازسنجی از سوی مسئولان در حوزه بهداشت و سلامت برای ارتقااست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فیروزمند در مراسم اختتامیه رویداد ملی اینوتک سلامت که عصر دیروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: رویداد اینوتک سلامت در مجموعه وزارت بهداشت کاری ارزشمند و به نوعی نخستین رویداد شبیه به استارتاپ تریگر در کشور بود.

مشاور مرکز طرح‌های کلان ملی معاونت علمی ریاست جمهوری کارآفرینی تیمی را اقدامی موثر و سازنده در راستای پیشبرد اهداف ایده‌پردازی در کشور دانست و افزود: کار تیمی و گروهی در میان کارآفرینان شور و هیجان و روحیه دوچندان برای پیشرفت افراد ایجاد می‌کند.

فیروزمند پتانسل کارآفرینی در ایران را مطلوب ارزیابی و بیان کرد: این ظرفیت جهت‌دهی شود و مسئولان مربوطه در معاونت ریاست جمهوری و وزارت بهداشت باید نیروی محرکه اولیه را برای فعالیت کارآفرینان در کشور ایجاد کنند.

وی جهت دادن به ظرفیت و پتانسیل کارآفرینی در کشور را نیاز حوزه سلامت عنوان و اظهار کرد: تشخیص نیازهای کشور در حوزه سلامت بر عهده مسئولان است و کارآفرینان و ایده‌پردازان باید بر اساس اولویت تعیین شده از سوی مسئولان بر روی ایده‌ها کار کنند.

این عضو هئیت علمی سازمان پژوهش‌های علم و صنعتی در پایان ارتقاء ظرفیت کارآفرینی در کشور را نیازمند جهت‌دهی و نیاز سنجی دانست و افزود: مسئولان باید کمبودها و نیازهای حوزه بهداشت و سلامت در کشور را بر اساس اولویت شناسایی و بر این اساس پذیرای ایده کارآفرینان باشند.

۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ۰۹:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید