اخبار

گزارش ایسنا از کلنگ زنی بیمارستان روانسر را ببینید

گزارش ایسنا از کلنگ زنی بیمارستان روانسر را ببینید

کلنگ احداث بیمارستان 32 تختخوابی روانسر با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان به زمین زده شد.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه در آیین کلنگ زنی این بیمارستان گفت: بهداشت و درمان و بحث سلامت یکی از محورهای اصلی و اساسی مورد توجه دولت تدبیر و امید است و خوشبختانه مردم در طول این دو سال شاهد خدمات بهداشتی و درمانی مطلوبی هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز یکی از خواسته های مردم روانسر که احداث بیمارستان 32 تختخوابی بود محقق شد و امیدواریم هر چه زودتر احداث شود.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: این پروژه با همت مردم و زمینی که تهیه شده و اعتباری که پیش بینی شده باید به سرعت انجام شود و بتوانیم به لحاظ سلامت و تامین مسایل درمانی مردم قدمی برداریم.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برگ برنده دولت تدبیر و امید طرح تحول نظام سلامت و ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی است.

نعمت الله منوچهری افزود: احداث بیمارستان روانسر که خواسته به حق، عمومی و حیاتی مردم این شهرستان است گامی در راستای تحقق طرح تحول سلامت است.

وی اظهار کرد: بیمارستان روانسر یک پروژه عظیم و یک پروسه زمان بر و طاقت فرسا بود که با همکاری تمامی بخش ها که به نحوی دست اندرکار بودند، امروز به نتیجه نهایی رسید.

منوچهری افزود: بودجه ویژه ای برای تسریع در انجام پروژه در نظر گرفته شده و از یک سال و نیم گذشته بیش از 15 میلیارد ریال جذب کردیم و قولهایی هم از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گرفتیم که روند اجرا را تسریع ببخشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز گفت: بسیار خوشحالیم که امروز بعد از مدتها و فراز و نشیبهای بسیار زیاد توانستیم شاهد یک همدلی و یک همکاری بسیار خوب برای کلنگ زنی بیمارستان 32 تختخوابی روانسر باشیم.

دکتر حسین کریم اظهار امیدواری کرد: بعد از انجام مقدمات بزودی شاهد شروع پروژه بوده و در آینده ای نزدیک مراسم افتتاح بیمارستان را نیز برگزار کنیم که مردم شهرستان روانسر بتوانند ارائه خدمات درمانی را از این بیمارستان داشته باشند.

 

 




۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ۱۵:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید