اخبار

کشف و پلمپ یک درمانگاه غیرمجاز در دالاهو

کشف و پلمپ یک درمانگاه غیرمجاز در دالاهو

یک مرکز درمانی غیر مجاز تحت عنوان دارالشفا در روستای هلته از توابع شهرستان دالاهو در استان کرمانشاه پلمپ شد

کارشناس واحد بازرسی و مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور در این خصوص گفت: در این مرکز که در بین مردم منطقه به شهرت رسیده بود اعمالی از قبیل طبابت به شکل سنتی، حجامت، فتق و سایر اقدامات درمانی انجام می گرفت.

فرمان اسدی افزود: طی بازرسی این مرکز دستگاه ساکشن، دستگاه فور و انواع وسایل جراحی و نیز موادی مانند الکل سفیدو داروهای چاقی و لاغری غیرمجاز بدست آمد.

گفتنی است این درمانگاه غیر مجاز با انجام هماهنگی های لازم پلمپ شده و پرونده آنان به مراجع ذی صلاح ارجاع شده است.

همچنین در بازرسی های به عمل آمده در شهرستان سرپل ذهاب مقدار قابل توجهی داروی غیر مجاز توسط اکیپ واحد بازرسی ویژه و مبارزه با قاچاق کالای سلامت محور معاونت غذا و دارو کرمانشاه کشف و ضبط شد.

کارشناس واحد بازرسی ویژه معاونت غذا و دارو کرمانشاه  نیز با اشاره به این مطلب گفت : طی این بازرسی ها حدود 60 شیشه 1 لیتری اتانول، 35 ویال لیدوکائین 50میلی لیتر، و مقدار قابل توجهی دارو و وسایل مصرفی پزشکی غیر مجاز از یک فروشگاه لوازم پزشکی کشف و ضبط شد.

فرشاد رشیدی افزود: در ادامه بازرسی های شهرستان سرپل ذهاب نیز مقداری پودرهای مکمل بدنسازی، آمپول های هورمونی غیرمجاز و تقلبی از یک فروشگاه مکمل فروشی کشف و ضبط شد منجر به پلمپ مکمل فروشی  گردید و پرونده هر دو واحد نیز به مراجع ذی صلاح ارجاع شده است.

 

 

۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید