اخبار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح 6 کلینیک تا سال آینده در کرمانشاه خبر داد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افتتاح 6 کلینیک تا سال آینده در کرمانشاه خبر داد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین کریم در مراسم کلنگ‌زنی بلوک زایمانی و کلینیک ویژه تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان معتضدی کرمانشاه، این بیمارستان را از فعال‌ترین بیمارستان‌های کرمانشاه عنوان کرد.
وی اتاق عمل بیمارستان معتضدی را یکی از پروژه‌هایی عنوان کرد که طی دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به اجرای هتلینگ این بیمارستان اشاره کرد و متذکر شد: این بخش می‌تواند در سایر بیمارستان‌ها مورد الگوبرداری قرار بگیرد.
کریم بخش‌های بیمارستان معتضدی را قدیمی بیان کرد و گفت: با تلاش مدیریت و کارکنان این بیمارستان بخش‌ها به وضعیت مطلوبی رسیده است.
این مسئول به کلنگ‌زنی یک کلینیک بزرگ برای فعالیت تعدادی متخصص اشاره کرد که از سال آینده شروع به کار می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: بلوک زایمان این بیمارستان در کنار بلوک قبلی کار خود را آغاز می‌کند و بلوک قبلی نیز به‌کار خود ادامه می‌دهد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مساحت کلینیک را 2 هزار مترمربع عنوان کرد و افزود: 40 متخصص در آن مشغول ارائه خدمت به مردم خواهند شد.
وی تاکید کرد: متخصصانی همچون داخلی در آن مشغول ارائه خدمت به مردم خواهند شد.
وی تاکید کرد: متخصصانی همچون داخلی، جراحی و قلب که درخواست کار در این کلینیک تخصصی را داشته باشند می‌توانند در اینجا مستقر شوند.
کریم با بیان اینکه در جنوب شهر کرمانشاه کلینیکی غیر از کلینیک پارکینگ نداریم، وجود این مرکز را جزء ضرورت‌ها برشمرد.
وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال افتتاح آن انجام می‌شود، گفت: پیمانکار آن مشخص و تاییدیه اوقاف نیز اخذ شده است.
این مسئول از افتتاح 6 کلینیک تا سال آینده در کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: اعتبار کلینیک معتضدی در دو بخش است که در بخش کلینیک چهار میلیارد و 900 میلیون تومان هزینه شده است.
کریم با اشاره به اینکه این مرکز دو طبقه منفی نیز دارد که شامل بخش‌های داروخانه، انبار داروخانه و کلاس‌های آموزشی است، تصریح کرد: داروخانه این محل زیر نظر دانشکده داروسازی به یک مکان آموزشی تبدیل می‌شود.
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ۰۹:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید