اخبار

نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی

دکتر نوری زاد : تاثیر فعالیتهای استادان و نخبگان در جهت رشد و تعالی دانشگاه و جامعه و به لحاظ وظیفه تخصصی دانشگاه در حوزه سلامت و همچنین برون رفت از چالشهای اجتماعی ضروریست.

نشست هم اندیشی  استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی با حضور مسوول نهاد رهبری ، رئیس دانشگاه ، دبیر شورای هم اندیشی و جمعی از اساتید دانشگاه در مورخه 24/12/88 در محل سالن جلسات دفتر نهاد برگزار شد .

    حاج آقا فرهاد زاده مسوول محترم نهاد ضمن عرض خیر مقدم بابیانات مبسوطی جایگاه نوروز را در معارف اسلامی با استفاده از روایاتی از ائمه اطهار(ع) بر شمردند .

در ادامه دکتر آل آقا دبیر محترم شورای هم اندیشی استادان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با معرفی جایگاه کمیته راهبردی این شورا پرداخت وادامه فعالیت این کمیته را منوط به دارا بودن پشتوانه فکری اعضاء محترم هیات علمی دانشگاه دانست و از اعضاءمحترم هیات  علمی درخواست نمود که نتیجه مسائل مطرح شده و تولیدات فکری خود را جهت تعالی ورشد دانشگاه از کمیته راهبری مطالبه نمایند .

    در ادامه اساتید شرکت کننده در نشست دیدگاهها و نظرات خود را در زمینه های آموزشی ، پژوهشی و مسائل مربوط به تاثیر گذار بودن جایگاه دانشگاه را در جامعه  بیان نمودند

 در پایان دکتر نوری زاد ریاست دانشگاه به تفکیک به بررسی و تحلیل موارد مطرح شده پرداخت و خاطر نشان شد تاثیر فعالیتهای استادان و نخبگان  در جهت رشد و تعالی دانشگاه و جامعه و به لحاظ وظیفه تخصصی دانشگاه در حوزه سلامت و همچنین برون رفت از چالشهای اجتماعی لازم دانسته و استمرار این نشستها را ضروری دانستند.

  لازم به ذکر است در پایان نشست اعضاء محترم کمیته راهبردی شورای هم اندیشی  در نشستی جداگانه به بررسی موضوعات آموزشی وپژوهشی مطرح شده از سوی اساتید شرکت کننده در نشست ،پرداختند و موضوعات ضروری وقابل ارائه در جلسه  عمومی شورای هم اندیشی با استاندار را در آینده مورد تحلیل وبررسی قرار دادند.

۲۶ اسفند ۱۳۸۸ ۱۰:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید