اخبار

همکاران دانشکده بهداشت در جشن باغ گردوی دانشکده

همکاران دانشکده بهداشت در جشن باغ گردوی دانشکده
همکاران دانشکده بهداشت در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در محوطه دانشکده بهداشت گردهم آمدند و ضمن جمع آوری گردوهای ارگانیک باغ دانشکده به استقبال پاییز، ماه مهر و ورود مجدد دانشجویان رفتند.

درختان در تهاجم پاییز هرچه را که از دست بدهند، روح زندگی را برای خود نگه خواهند داشت. در هر بهار و پاییز مانند درختان (بودن) را تمرین کنیم.

در آستانه خزان طبیعت میهمان دستان پرسخاوت درختان گردوی دانشکده بودیم و آنان چه مهربان در جشن آغاز سال تحصیلی و شروع ماه مهر به میزبانیمان نشستند.

به همت ریاست محترم دانشکده بهداشت مراسم برداشت محصولات باغی و گردو در روز جمعه 27 شهریورماه 1394 برگزار گردید و تعدادی از همکاران و اعضای هیأت علمی به همراه خانواده در این برنامه شرکت نمودند. در این مراسم که از ساعت 4 عصر آغاز گردید، همکاران به صورت گروهی به چیدن گردو پرداختند با توجه به تعداد زیاد درختان گردو و لطف خداوند در پربار نمودن محصولات تعداد زیادی گردو جمع­آوری شد و محصول برداشت شده بطور عادلانه در بین شرکت­کنندگان توزیع گردید. 

پس از صرف عصرانه اعضای هیأت علمی و فرزندان همکاران به ورزش مفرح والیبال پرداختند. دوستان ضمن مشارکت در تهیه شام در فضای سبز دانشکده به طبخ کباب پرداختند و در جوی آکنده از مهر و دوستی شام صرف گردید  و اینچنین خاطره­ی آغاز پاییز دل­انگیزی دیگر بر ذهنمان نشست. امید است سالهای آتی چنین برنامه­هایی تداوم داشته باشد.


گردوچینی 
مراسم گردو چینی مراسم گردو چینی مراسم گردو چینی مراسم گردو چینی مراسم گردو چینی

۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ۱۰:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید