اخبار

دانشکده بهداشت به سمت گسترش تحصیلات تکمیلی می رود

دانشکده بهداشت به سمت گسترش تحصیلات تکمیلی می رود

دانشکده بهداشت کرمانشاه با تقویت رشته های تحصیلات تکمیلی به سمت توسعه این رشته ها پیش می رود.

رئیس دانشکده بهداشت با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه در چندسال اخیر این مقطع ها افزایش چشمگیری داشته است و در حال حاضر رشته مهندسی بهداشت محیط در مقطع دکترا و رشته های پسماند و HSE در مقطع کارشناسی ارشد توسط هیأت بورد وزارت بهداشت بازدید شده اند و رشته های آلودگی هوا و سم شناسی محیطی در مقطع ارشد و آمار زیستی در مقطع دکترا به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال شده و رشته های بهره برداری و نگهداری از تأسیسات و بهداشت روان در مقطع ارشد و مدیریت تحقیقات در مقطع دکترا در حال جمع آوری مدارک است.

وی برگزاری مستمر ژورنال کلاب و ایجاد آزمایشگاه مدیریت پسماند و مدیالب را از جمله فعالیت ها ی این دانشکده عنوان کرد و به زیباسازی فضای دانشکده ، احداث ساختمان بوفه و نصب سیم ایمنی در کتابخانه ها ، تجهیز کلاس های درس دانشجویان کارشناسی و کلاس های ارشد اشاره کرد.

دکتر یحیی پاسدار به تجهیزات آزمایشگاه مدیریت پسماند و هوا و تجهیزات آزمایشگاه رسانه ای اشاره کرد و همچنین از آغاز احداث ساختمان تحصیلات تکمیلی در این دانشکده خبرداد.

دکتر کریم  در این نشست توجه به تشکل های دانشجویی و   تمرین کار تیمی و تشکیلات را مهم دانست و افزود:  یکی از بزرگترین مشکلات ، عدم ارتباط صحیح استاد و دانشجو است و احساس می شود فاصله ای در این زمینه وجود دارد که به نفع هیچ کس نیست.

 

۶ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید