اخبار

دکتر کریم : روسای قبلی دانشگاه منشا تحولات خوبی برای دانشگاه علوم پزشکی شده اند

دکتر کریم : روسای قبلی دانشگاه منشا تحولات خوبی برای دانشگاه علوم پزشکی شده اند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معتقد است، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بهره‌مندی از پیشنهادات و نظرات اساتید و بزرگان در شورای سیاست گذاری دانشگاه در حال حاضر به قدرتی رسیده که حاشیه سازی‌ها آفت یا ضرری برای آن محسوب نمی‌شوند.

دکتر حسین کریم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به تحولات بسیاری که طی سالهای گذشته و در زمان روسای قبلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رخ داده، اظهار کرد: خوشبختانه هر فردی که سکان دانشگاه علوم پزشکی را به دست گرفته توانسته منشا تحولات خوبی برای دانشگاه شود.

کریم افزود: متاسفانه در دوران روسای قبلی نیز افراد مخالف با حاشیه سازی و مانع تراشی، دانشگاه را درگیر حاشیه کردند و مقداری از انرژی و توان روسای دانشگاه را گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: این افراد مخالف با حاشیه سازی و گرفتار کردن روسای قبلی در موضوعات نامناسب و غیرمنطقی سرعت کار آنها را کم کردند و این مانع تراشی‌ها موجب شد تا بخشی از وقت و انرژی آنها گرفته شود، در حالیکه می توانستند پربارتر باشند.

وی با بیان اینکه این روند مخالفت و حاشیه سازی و مانع تراشی هنوز هم ادامه دارد گفت: روشی که ما انتخاب کرده‌ایم بی‌توجهی به حاشیه سازی‌های آنهاست و اینکه بیشتر به کار خود بپردازیم و به این حاشیه‌ها توجه نکنیم و از مشورت و راهنمایی روسای قبلی دانشگاه استفاده کنیم.

کریم با اشاره به حضور بیشتر روسای قبلی در شورای سیاست گذاری دانشگاه اظهار کرد: ما برای اولین بار در کشور شورای سیاست گذاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را تشکیل دادیم و در آن از حضور اساتید و بزرگان و نیز روسای قبلی دانشگاه استفاده کردیم و از مشورت و راهنمایی آنها در این شورا بهره می‌بریم.

وی اظهار کرد: تا زمانی که مشورت این اساتید و بزرگان را داریم، نگرانی به خاطر حواشی و صحبت‌های برخی مخالفان نداریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: ما معتقدیم مادامی که دانشگاه از درون قوی باشد، مسائل حاشیه‌ای نمی توانند آفت و ضرری برای آن ایجاد کنند و به نظرم در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قدرت فوق‌العادای پیدا کرده است.

۱۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید