اخبار

جشن ورود دانشجویان جدید به دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد

جشن ورود دانشجویان جدید به دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی ، مراسم استقبال از دانشجویان تازه وارد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در همه مقاطع و رشته ها به مدت دو روز در مجتمع تفریحی امام حسن مجتبی (ع) شهرستان صحنه با حضور ریاست دانشگاه ، معاونین ، روسای دانشکده ها ، مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مسئولین شهرستان صحنه در دانشگاه برگزار گردید .
در ابتدای این جشن که ویژه600 دانشجوی جدیدالورود برگزار شد  ریاست دانشگاه  در سخنانی ضمن تبریک پذیرفته شدن دانشجویان در دانشگاه به برنامه ریزی منسجم مجموعه دانشگاه برای ارائه خدمات مناسب به آنها خبر داد.
دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز که در مراسم جنگ شبانه با دانشجویان سخن می گفت: دانشجویان را آینده سازان  مملکت خطاب نمود و ضمن دعوت به رعایت نظم و انضباط در محیط دانشگاه خاطر نشان کرد که از هیچ خدمتی دریغ نمی کنیم تا شما عزیزان از فرصت هایتان به نحو احسن استفاده کنید .
دکتر عبدالرضا کردی معاون پژوهشی انجمن مطالعات و خانواده در ایران که به عنوان سخنران اصلی همایش دعوت شده بود ، پیرامون معنا دهی به زندگی ( امید و توکل ) - تلاش علمی ، خلاقیت ، ایمان و تعهد - استفاده درست از فرصت ها در زندگی - خود مراقبتی و سالم زیستن - شادی های کاذب و زود گذر در رفتار های پر خطر به ارائه مطالب پرداخت که باعث ایجاد شور و هیجان در بین دانشجویان گردید و به شدت مورد استقبال آنها قرار گرفت . 
یکی از نکات حائز اهمیت در این اردوی دو روزه همکاری کانون ها و تشکل های دانشجویی در برپایی جشن بود که فضای متفاوتی نسبت به سالهای قبل ایجاد کرده بود . 
اجرای تئاتر دانشجویی با موضوع زندگی خوابگاهی   یکی دیگر از برنامه های این جشن بود که اداره مشاوره دانشجویی نظارت بر محتوی آنرا بر عهده داشت .
سواد رسانه ای و رسانه های نوین محور سخنرانی یکی دیگر از مدعوین بود که بصورت جداگانه برای دانشجویان دختر و پسر در نشست های دانشجویی برگزار گردید . بازدید از غرفه های دستاورد های علمی ، فرهنگی و ورزشی نیز غرفه های معزفی کانون ها و تشکل بخشی از این اردوی دو روزه بود که دانشجویان ضمن آشنایی با فعالیت کانون ها عضویت خود را در کانون مورد علاقه خود به ثبت رسانند .
نشست معرفت افزایی اساتید مشاور با حضور دکتر کردی -جلسه توجیهی با روسای دانشکده ها - مسابقات ورزشی و تقدیر از دانشجویان برتر علمی - فرهنگی و ورزشی -  موسیقی زنده - نور افشانی و رصد ستارگان از دیگر برنامه های متنوع و شاد این همایش توجیهی بود .

همایش 94-دکتر علی بخشی 

همایش 94-حاح اقا افشار 

همایش94-حاج اقا افشار 

همایش 94-12 

همایش 94-11

 

همایش 94-تئاتر 

همایش 94-1 

همایش 94-معاونین دانشکده 3

 

۱۵ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید