اخبار

بزرگترین بیمارستان غرب کشور پاییز امسال در کرمانشاه کلنگ‎‌زنی می‌شود

بزرگترین بیمارستان غرب کشور پاییز امسال در کرمانشاه کلنگ‎‌زنی می‌شود

بیمارستان 750 تخت خوابی که بزرگترین بیمارستان در غرب کشور، شمال غرب و جنوب غربی کشور محسوب می‌شود، پاییز امسال در کرمانشاه کلنگ‌زنی می‌شود.

دکتر حسین کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه با اشاره به تصویب تغییر پروژه بیمارستان 540 تخت خوابی به بیمارستان 750 تخت خوابی، گفت: بر همین اساس امکان شروع عملیات اجرایی پروژه با همان نقشه قبلی طراحی شده امکان پذیر نبود.

وی افزود: در همین راستا در حال حاضر نقشه جدید بیمارستان در حال طراحی است و تمام تلاش بر این است تا نقشه یک بیمارستان پیشرفته، زیبا و کامل طراحی شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این بیمارستان بزرگترین بیمارستان در منطقه غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور خواهد بود، گفت: تعداد تخت‌های این بیمارستان با احتساب تخت‌های ویژه و سایر تخت‌های متفرقه به 900 تخت هم می‌رسد و قطعا به عنوان یک قطب مهم درمانی در غرب کشور محسوب می‌شود و نیاز است دقت ویژه‌ای بر روی طراحی نقشه آن صورت گیرد.

کریم با بیان اینکه این بیمارستان بر اساس طرح اولیه قرار بود در صورت ساخت، جایگزین تعدادی از بیمارستانهای فرسوده کرمانشاه شود، گفت: با توجه به کمبود تخت و فضای بیمارستانی استان مقرر شد تا این بیمارستانهای فرسوده بازسازی شده و همچنان به کار خود در صورت راه‌اندازی بیمارستان 750 تخت خوابی  ادامه دهند.

وی با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر کلنگ زنی هر چه سریعتر این پروژه اظهار کرد: وعده استاندار بر کلنگ زنی این پروژه در پاییز امسال است.

 

۱۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید