اخبار

نمایشگاه بزرگ " پارک سلامت " افتتاح شد

نمایشگاه بزرگ پارک سلامت به دست حضرت آیت الله علما صبح امروز افتتاح شد.

به مناسبت روز جهانی بهداشت با شعار شهرنشینی و سلامت و همچنین هفته سلامت ( 18 لغایت 24 فروردین)، پارک سلامت در شهر کرمانشاه افتتاح شد.

 

مراسم افتتاحیه این پارک در محل دائمی نمایشگاهها در پارک شاهد شهر کرمانشاه و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، سرپرست فرمانداری کرمانشاه، معاون سیاسی امنیتی استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و تنی چند از مسئولین محلی برگزار شد.

 

با افتتاح این نمایشگاه تعداد 90 غرفه مختلف از امروز ( 18 فروردین) به مدت یک هفته فعالیت خود را آغاز می کنند. غرفه های یاد شده متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و برخی از دیگر نهادهای فعال در زمینه سلامت مانند هلال احمر، انتقال خون، مرکز فوریتهای پزشکی، بهزیستی، تربیت بدنی، آموزش و پرورش و... هستند.

 

در مراسم افتتاحیه پارک سلامت، دکتر صمد نوری زاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: اهمیت شرایط نامطلوب و نابسامان حاشیه شهرها از لحاظ بهداشتی و مسائل مهمی نظیر کمبود آب قابل شرب و بهداشتی در این مناطق را می توان در شعار روز جهانی بهداشت تحت عنوان « شهر نشینی و سلامت» مشاهده کرد.

 

دکتر نوری زاد در ادامه افزود: اهمیتی که سازمان جهانی بهداشت برای مقوله سلامت در شهر قائل شده است به خاطر حضور 50 درصدی جمعیت کره زمین در شهرها و افزایش شهر نشینی است و لذا بهداشت مناطق شهر نشین به یک اولویت اساسی تبدیل شده است.

 

وی گفت: سازمانهای بهداشتی درمانی، خدمات خوبی را به مناطق دور افتاده، روستایی و محروم ارائه دادند، اما مسئله بهداشت شهر و بالاخص حاشیه شهر ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

گفتنی است؛ ساعات کار نمایشگاه از هشت و نیم صبح تا 12 و 30 دقیق ظهر و بعد از ظهر ها از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 19 و 30 دقیقه عصر خواهد بود.

۱۸ فروردین ۱۳۸۹ ۱۰:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید